Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast fröerna tar inte så stor platsJag får vänta med att beställa hem fröer att par tre veckor till ingen idé att sätta något hemma nu som vi sen ska flytta är rörigt ändå men kliar i fingrarna![]()
Nej men själva odlingslådornaFast fröerna tar inte så stor plats![]()
![]()
Hear you! Exakt samma här. Har jag redan för mycket fröer? Definitivt. Har jag plats för fler sorters blommor? Definitivt inte. Surfar jag ändå runt på Fröbanken och klickar hem nya sorter? Definitivt. HEJ Å HÅ.Jag vill köpa fröer! Behöver jag mer fröer? Nej. Har jag en massa fröer hemma som ska odlas upp? Ja.
Har jag någon karaktär? Nej. Jag surfar runt på Impecta och Florea och allt jag kommer över.
Jag har ingen aning om vad det är men blir sugen bara pga namnet!!kobrakalla.
Jag har ingen aning om vad det är men blir sugen bara pga namnet!!
En sån ska jag skaffa mig!!
De är inte så härdiga tyvärr, men zon 1-2 ska gå (med vissa sorter i alla fall). Fröer är så billigt jämfört med plantor så då vågar jag chansa lite (jag bor i zon 2, nära gränsen till zon 3).En sån ska jag skaffa mig!!
Jag och @Luff blaNågon som odlar humle och har lite tips?
I kruka. Inomhus eller balkong.De är inte så härdiga tyvärr, men zon 1-2 ska gå (med vissa sorter i alla fall). Fröer är så billigt jämfört med plantor så då vågar jag chansa lite (jag bor i zon 2, nära gränsen till zon 3).
Räknas invaderad häck?Någon som odlar humle och har lite tips?
Jajamän, alla erfarenheter är välkomnaRäknas invaderad häck?
Då odlar vi. Försöker utrota det men den är odödlig. Sprider sig som en löpeld.Jajamän, alla erfarenheter är välkomna![]()