TV-serier favoriter

Har bara sett tre avsnitt så är kanske lite tidigt att tipsa om den redan, men The Leftovers på HBO är bra och det får en att fundera.

Kan även rekommendera Fargo. Gillar verkligen hur de får till en ryslig stämning med humoristiska inslag. Väldigt bra skådespel också (åtminstone säsong ett eftersom det är den enda säsong jag sett och kan uttala mig om :))

För övrigt är mina favoriter
Game of Thrones (såklart)
Breaking Bad
Better Call Saul
Parks and recreation
The Handmaids Tale (sjukt bra och obehaglig)
 
Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ?

Några av mina favoriter:
Game of Thrones
Vikings
Homeland
Ray Donovan
The Walking dead
Black Sails
Preacher
The 100
Stranger Things

Shameless (USA)
Handmaid's tale
Walking dead
Girls
 
Drar upp denna tråden, någon som har sett Legion? Funderar på vad jag ska se nu på Viaplay i 10 dagar innan mitt abonnemang går ut :p
 
Kan man se greys anatomy någonstans? Jag såg det på viaplay men hann bara till säsong 7 innan de tog bort det. Va fan! :mad:
 
Förvisso lite gammal tråd, men mina favoriter är i alla fall:

The Game of Thrones
Outlander
The Handmaid's Tale
The Tudors
Alias Grace
Damnation
X-files
Stranger Things
Supernatural
The Walking Dead
The Strain
The Big Bang Theory
Buffy the Vampire Slayer :angel:

The Alienist och Godless är också bra serier, även om de inte är såpass att de hamnar som favoriter.
 
Har precis sett klart Blindspot och funderar över vad jag ska se nu... Har inte sett klart Blacklist men har tröttnat lite på den efter några säsonger.

Är det nån som sett Secret City på Netflix?
 
Den är vansinnigt bra. Kan förvarna att andra säsongen är inte lika vass (men fortfarande bra) medan tredje är nästan lika bra som första. Hon som spelar brottsoffret i tredje säsongen är fullkomligt fenomenal.
Jag tycker man kan skippa tvåan helt och hållet faktiskt. Men trean är bra :up:.
 
Någon som sett House of Cards? Sevärd eller överreklamerad?

Väntar med engagemang på:
The Expanse - säsong 3
Altered Carbon - säsong två
Killing Eve - säsong två

Betat av och gillar:
C.B. Strike - BBC
Happy Valley - BBC
Veep - amerikansk satir i Washington
GLOW - wrestling på 80-talet

Försökt mig på men inte riktigt pallat:
Dexter - för mycket blod och slafs
The Wire - lyckats inte engagera mig
Girls - vanligen tröttsamma 20+åringar i New York
 

Liknande trådar

Fritid En liten spinoff på andra serie-tipsar tråden eftersom jag gärna ser historiskt, fantasy, sci.fi. och rysare. :D Jag gillar serier som...
Svar
4
· Visningar
424
Senast: Sasse
·
Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 140
Senast: Enya
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 287
Senast: EZMK
·
Äldre Jag tittar mycket på TV-serier på både Netflix och Viaplay. Nu kommer jag inte på nåt!! Hjälp mig!! Serier jag gillar är: The 100...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 690
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp