Bukefalos 28 år!

TV-serier favoriter

Har haft torka! Ser Lucifer men jag vill ju se i följd...
Så jag såg The Crown först och nu har jag fastnat för Reign.
Annars så:
Stranger Things
Shooter
Manhunt: Unabomber
Bitten
Designated Survivor
House of cards

nyligen sedda iaf :)
 
Jag brukar oftast inte fastna i serier, men gillade Dark. Så spännande och hjärnvrickande att jag glömde bort att den var på tyska :D
 
Jag brukar oftast inte fastna i serier, men gillade Dark. Så spännande och hjärnvrickande att jag glömde bort att den var på tyska :D

Den såg intressant ut när jag kollade igår. Men avfärdade den lite när jag såg att den var på tyska. Men jag kanske ska ge den en chans ändå :).
 
Better call Saul och Breaking bad! :love:
Rick & Morty
Skam, för sjutton!
House of Cards
Orange is the new black

Vill typ varna för Designated survivor, haha! Fy vad många bortkastade timmar som aldrig kommer igen. :p
 
Vill typ varna för Designated survivor, haha! Fy vad många bortkastade timmar som aldrig kommer igen. :p
Jag har sett 3-4 avsnitt, den var inte dålig. Rätt spännande. Men jag var inte helt övertygad. Vart inte direkt mer övertygad nu :D
 
Jag har sett 3-4 avsnitt, den var inte dålig. Rätt spännande. Men jag var inte helt övertygad. Vart inte direkt mer övertygad nu :D

Jag är allergisk för sådan idioti som inte hände bara en gång utan jämt och ständigt. Typ som när en ensam FBI-agent spionerar på mäktiga och uppenbart väldigt farliga människor helt ensam, och utan att ens kommunicera med någon annan. Varför?! Har man inte vett att inse genom sunt förnuft att det är en väldigt dåligt idé kanske man åtminstone borde få lära sig det under utbildningen i FBI men tydligen inte. Blir så FRUKTANSVÄRT irriterad, haha! :D Usch.
 
The O.A.
Dirk Gentlys holistiska detektivbyrå.
The end of the fucking world
Santa Clarita diet
Outlander
Atypical
Penny Dreadful
Misfits
 

Liknande trådar

Fritid En liten spinoff på andra serie-tipsar tråden eftersom jag gärna ser historiskt, fantasy, sci.fi. och rysare. :D Jag gillar serier som...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: Sasse
·
Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 223
Senast: Enya
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 389
Senast: EZMK
·
Äldre Jag tittar mycket på TV-serier på både Netflix och Viaplay. Nu kommer jag inte på nåt!! Hjälp mig!! Serier jag gillar är: The 100...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 839
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp