Bukefalos 28 år!

TV-serier favoriter

Några av mina favoriter


The walking dead

Fear the walking dead

Game of thrones

Vikings

The Punisher

Stranger things

True detective

SoA

Knightfall

The 100

The Last ship



Mina serietips är The punisher och knightfall! Sjukt bra!
 
Några av mina favoriter


The walking dead

Fear the walking dead

Game of thrones

Vikings

The Punisher

Stranger things

True detective

SoA

Knightfall

The 100

The Last ship



Mina serietips är The punisher och knightfall! Sjukt bra!

Gillar din smak! :)

Jag har sett alla utom SoA och Knightfall. Jag håller med om att The Punisher var sjukt bra. Glömde att nämna den bara :).

Knightfall var jag grymt taggad inför. Men vart lite avskräckt av att så många sågar den.
Kanske man ska ge den en chans ändå ?
 
Ge Knightfall en chans. Första avsnittet kände jag sådär men nu är jag helt inne i serien och tycker den är bra!

Visst var The punisher bra! Såå jäkla bra skådespelare! Han är grym på att spela grym!
Längtar till säsong 2 kommer av den.
 
Ge Knightfall en chans. Första avsnittet kände jag sådär men nu är jag helt inne i serien och tycker den är bra!

Visst var The punisher bra! Såå jäkla bra skådespelare! Han är grym på att spela grym!
Längtar till säsong 2 kommer av den.

Ja, alltså jag var skeptisk till The Puncher när jag såg att Jon Berntal från The walking dead skulle spela huvudrollen. Jag hade svårt för honom i den serien. Men han passade väldigt bra som The punisher :). Sen var Amber Rose Revah grym i sin roll också :).

Har du sett dom övriga marvel serierna också ? Om inte, kan jag rekommendera dig att titta på Jessica Jones. Den gillade jag starkt :). Men även Daredevil.

Ok! Jag ska lägga upp Knightfall på listan :).
 
En serie som går och går är ju annars Hem till Gården :D

Gör inget om man missar lite avsnitt (eller säsonger) här och där man kan följa med ändå :rofl:

Från hon som följt med serien vid varje sjukdom/sjukskrivning ledig mitt på dagen tråk :D
 
Ja, alltså jag var skeptisk till The Puncher när jag såg att Jon Berntal från The walking dead skulle spela huvudrollen. Jag hade svårt för honom i den serien. Men han passade väldigt bra som The punisher :). Sen var Amber Rose Revah grym i sin roll också :).

Har du sett dom övriga marvel serierna också ? Om inte, kan jag rekommendera dig att titta på Jessica Jones. Den gillade jag starkt :). Men även Daredevil.

Ok! Jag ska lägga upp Knightfall på listan :).

Här var det tvärtom, tyckte hans rollfigur shane i TWD var grymt bra! Tyckte det var tråkigt när han dog.

Har inte sett Jessica Jones. Har dock sett daredevil.

Har du sett serien Taboo med Tom Hardy?
 
Här var det tvärtom, tyckte hans rollfigur shane i TWD var grymt bra! Tyckte det var tråkigt när han dog.

Har inte sett Jessica Jones. Har dock sett daredevil.

Har du sett serien Taboo med Tom Hardy?

Givetvis har jag sett Taboo. Den var bra :).
Dock hade jag rätt höga förväntningar på den med Tom Hardy i huvudrollen osv, så den levde väl inte riktigt upp tyckte jag. Jag upplevde att den bitvis var lite långsam och märklig.
 
Givetvis har jag sett Taboo. Den var bra :).
Dock hade jag rätt höga förväntningar på den med Tom Hardy i huvudrollen osv, så den levde väl inte riktigt upp tyckte jag. Jag upplevde att den bitvis var lite långsam och märklig.

Håller med om att den ibland var lite märklig. Men Hardy är Hardy och spelar så jävla bra!

Har du sett serien Mcmafia?
 
Håller med om att den ibland var lite märklig. Men Hardy är Hardy och spelar så jävla bra!

Har du sett serien Mcmafia?

Hardy spelar alltid bra ! :)
Jag tror inte jag har sett han i nåt sammanhang där han inte gjort en dålig rolltolkning !

Nej, Mcmafia har jag missat.
Är det nåt du skulle rekommendera ?
 
:D
Hardy spelar alltid bra ! :)
Jag tror inte jag har sett han i nåt sammanhang där han inte gjort en dålig rolltolkning !

Nej, Mcmafia har jag missat.
Är det nåt du skulle rekommendera ?

Jag har precis börjat kolla mcmafia. Än sålänge är den bra:D
 

Liknande trådar

Fritid En liten spinoff på andra serie-tipsar tråden eftersom jag gärna ser historiskt, fantasy, sci.fi. och rysare. :D Jag gillar serier som...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: Sasse
·
Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 219
Senast: Enya
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 389
Senast: EZMK
·
Äldre Jag tittar mycket på TV-serier på både Netflix och Viaplay. Nu kommer jag inte på nåt!! Hjälp mig!! Serier jag gillar är: The 100...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 839
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp