Ulvlek - MLP: Tambelons återkomst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter o åker med flyttlass, återkommer ikväll o ska försöka få ihop nåt vettigt när jag kan läsa ikapp!

(Efter en natt med koll på förlossningen, där det såg fint ut med mini, är jag trött som sjutton men med lite ro i själen så jag kan fokusera på annat en stund.
Tack för alla snälla rader!! :heart:heart:heart )

Sitter o åker med flyttlass, återkommer ikväll o ska försöka få ihop nåt vettigt när jag kan läsa ikapp!

(Efter en natt med koll på förlossningen, där det såg fint ut med mini, är jag trött som sjutton men med lite ro i själen så jag kan fokusera på annat en stund.
Tack för alla snälla rader!! :heart:heart:heart )

Vad skönt att allt är bra med den lille!
(jag var också in på förlossning flera gånger med mina tvillingar - falska alarm ända till 16 dagar innan BF)

Uppdatering

Stärkt av framgången med Grogar bestämmer Danny sig för att försöka smyga in i Tambelon för att frita de som sitter i fängelsehålan. Han lyckas ta sig in genom stadens avloppssystem men precis när han återförenas med sina vänner kliver vakterna in och de blir allihop förflyttade till en ny cell -utan avlopp.

Artline var Brevbärare

mlpchock_zpsr4c8siso.png

DL 21.30 <------OBS!!
Påminner om dl kl 21.30 :angel:

Hemma, kastat ungen i säng och läser från mobilen. Helt slut i huvudet, men vill ju ändå teoria. Verkar inte som jag är ensam om tidsbrist och orkbrist de senaste dagarna.

Ingen ambitiös själ som råkar sitta på röstlistor?
Dag 1
16.35 Niyama röstar på Snurrfian
17.19 cirkus röstar på Habina
18.32 Hedinn röstar på cirkus
19:42 quarter4ever röstar på Artline
19:58 Lenis röstar på Hedinn
20:03 hemlig röstar på Mammas
20:43 Araminta röstar på quarter4ever
20:58 Artline röstar på Araminta
21:01 Snurrfian röstar på Niyama
21:12 Habina röstar på artline
21:13 Mistimed röstar på Niyama
21.23 Idahoe röstar på Niyama

Niyama bybo lynchas
Q4 lärling käkas

Dag 2
20.49 hemlig röstar på Habina
21.35 Hedinn röstar på Idahoe
21.38 Habina röstar på snurrfian
21.39 Snurrfian röstar på Mammas
21.48 Idahoe röstar på hemlig
21.50 Mammas röstar på cirkus
21.57 Mistimed röstar på Hemlig
21.57 Araminta röstar på Snurrfian
21.59 cirkus röstar på Mammas
21.59 Artline röstar på Idahoe

Snurris 2
hemlig 2
Mammas 2
Idahoe 2
Habina 1
cirkus 1

Snurris bybo lynchas
Hedinn bybo käkas

Dag 3
19.42 hemlig röstar på Habina
20.12 Habina röstar på hemlig
20.21 Lenis röstar på hemlig
20.40 Idahoe röstar på Artline
21.18 Mammas röstar på Habina
21.30 Araminta röstar på Habina
21.52 Mistimed röstar på Habina
21.59 cirkus röstar på Habina
22.00 Artline röstar på Habina

Lynch stoppas

Dag 4
Alla på cirkus?

Senast ändrad:
Dag 1
16.35 Niyama röstar på Snurrfian
17.19 cirkus röstar på Habina
18.32 Hedinn röstar på cirkus
19:42 quarter4ever röstar på Artline
19:58 Lenis röstar på Hedinn
20:03 hemlig röstar på Mammas
20:43 Araminta röstar på quarter4ever
20:58 Artline röstar på Araminta
21:01 Snurrfian röstar på Niyama
21:12 Habina röstar på artline
21:13 Mistimed röstar på Niyama
21.23 Idahoe röstar på Niyama

Niyama bybo lynchas
Q4 lärling käkas

Dag 2
20.49 hemlig röstar på Habina
21.35 Hedinn röstar på Idahoe
21.38 Habina röstar på snurrfian
21.39 Snurrfian röstar på Mammas
21.48 Idahoe röstar på hemlig
21.50 Mammas röstar på cirkus
21.57 Mistimed röstar på Hemlig
21.57 Araminta röstar på Snurrfian
21.59 cirkus röstar på Mammas
21.59 Artline röstar på Idahoe

Lenis skulle röstat på hemlig

Snurris bybo lynchas
Hedinn bybo käkas

Dag 3
19.42 hemlig röstar på Habina
20.12 Habina röstar på hemlig
20.21 Lenis röstar på hemlig
20.40 Idahoe röstar på Artline
21.18 Mammas röstar på Habina
21.30 Araminta röstar på Habina
21.52 Mistimed röstar på Habina
22.00 Artline röstar på Habina

Lynch stoppas

Fixade dag 4 också

Dag 4
19.57 Habina röstar på cirkus
20.21 Mistimed röstar på Cirkus
20.45 Mammas röstar på cirkus
21.12 Lenis röstar på cirkus
21.38 LenaH röstar på cirkus
21.39 Artline röstar på Lenis
21.46 Araminta röstar på Cirkus
21.48 Artline röstar på Cirkus

När jag läser röstlistorna igen så avfärdar jag helt @Mammas i lyan. Cirkus skulle inte lagt upp henne för lottning om hon var ulv.

@Habina står ff överst på godlistan och följs då av Mammas.
@Araminta kan inte resonerat så tokigt som hon gjorde igår om hon suttit i lyan och hon ligger därför trea på godlistan.

Jag vet att jag sa att jag ska granska @Lenis inlägg idag och jag ska försöka hinna det men jag prioriterar nog att rösta först för jag tycker ff att @Mistimed s synkning med Idahoe är det enda jag har som är knasigt i sammanhanget än så länge. Just för att ulvar inte borde göra så.

Därför:

LenaH röstar på Mistimed enligt ovan.

Jag hajar inte. :o

Tror jag missat att svara på detta? I samma lynch som art lägger upp ida för lynch röstar ida på hemlig/dig, som som jag minns det redan hade en del misstankar på sig (hon/du fick även en röst till efter idas och låg lika med alla som hade två röster var), och jag tycker att det var märkligt att mistimed inte tar upp det, utan bara idas röst. Jag finner det märkligt eftersom hemlig/du redan gjort saker som fick folk att reagera.

Tror jag missat att svara på detta? I samma lynch som art lägger upp ida för lynch röstar ida på hemlig/dig, som som jag minns det redan hade en del misstankar på sig (hon/du fick även en röst till efter idas och låg lika med alla som hade två röster var), och jag tycker att det var märkligt att mistimed inte tar upp det, utan bara idas röst. Jag finner det märkligt eftersom hemlig/du redan gjort saker som fick folk att reagera.
Jag har glömt vad jag inte hajade! :rofl:

Du menar att iom det resonemanget borde jag alltså vara god? :p

Jag har glömt vad jag inte hajade! :rofl:
Om du klickar på pilen i citatet kan du följa det bakåt (sitter med mobilen så kan inte fixa just nu), til midtimeds inlägg jag reagerade på. men mistimed satte art som god med ett resonemang om lynch 2 men resonerade inte kring dig. Och det fann jag skumt.

Om du klickar på pilen i citatet kan du följa det bakåt (sitter med mobilen så kan inte fixa just nu), til midtimeds inlägg jag reagerade på. men mistimed satte art som god med ett resonemang om lynch 2 men resonerade inte kring dig. Och det fann jag skumt.
Jodå, jag gjorde det och då var jag med. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 243
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 893
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 774
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 233
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka