Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter o åker med flyttlass, återkommer ikväll o ska försöka få ihop nåt vettigt när jag kan läsa ikapp!
(Efter en natt med koll på förlossningen, där det såg fint ut med mini, är jag trött som sjutton men med lite ro i själen så jag kan fokusera på annat en stund.
Tack för alla snälla rader!!heart
)
Påminner om dl kl 21.30Uppdatering
Stärkt av framgången med Grogar bestämmer Danny sig för att försöka smyga in i Tambelon för att frita de som sitter i fängelsehålan. Han lyckas ta sig in genom stadens avloppssystem men precis när han återförenas med sina vänner kliver vakterna in och de blir allihop förflyttade till en ny cell -utan avlopp.
Artline var Brevbärare
![]()
DL 21.30 <------OBS!!
Tycks behövas. Har alla dött eller?Påminner om dl kl 21.30![]()
JaTycks behövas. Har alla dött eller?
Dag 1Ingen ambitiös själ som råkar sitta på röstlistor?
Artline råkar rösta på Lenis borde det ståFixade dag 4 också
Dag 4
21.39 Artline röstar på Lenis
Jag hajar inte.![]()
Jag har glömt vad jag inte hajade!Tror jag missat att svara på detta? I samma lynch som art lägger upp ida för lynch röstar ida på hemlig/dig, som som jag minns det redan hade en del misstankar på sig (hon/du fick även en röst till efter idas och låg lika med alla som hade två röster var), och jag tycker att det var märkligt att mistimed inte tar upp det, utan bara idas röst. Jag finner det märkligt eftersom hemlig/du redan gjort saker som fick folk att reagera.
Du menar att iom det resonemanget borde jag alltså vara god?Tror jag missat att svara på detta? I samma lynch som art lägger upp ida för lynch röstar ida på hemlig/dig, som som jag minns det redan hade en del misstankar på sig (hon/du fick även en röst till efter idas och låg lika med alla som hade två röster var), och jag tycker att det var märkligt att mistimed inte tar upp det, utan bara idas röst. Jag finner det märkligt eftersom hemlig/du redan gjort saker som fick folk att reagera.
Om du klickar på pilen i citatet kan du följa det bakåt (sitter med mobilen så kan inte fixa just nu), til midtimeds inlägg jag reagerade på. men mistimed satte art som god med ett resonemang om lynch 2 men resonerade inte kring dig. Och det fann jag skumt.Jag har glömt vad jag inte hajade!![]()
Du menar att iom det resonemanget borde jag alltså vara god?![]()
Jodå, jag gjorde det och då var jag med.Om du klickar på pilen i citatet kan du följa det bakåt (sitter med mobilen så kan inte fixa just nu), til midtimeds inlägg jag reagerade på. men mistimed satte art som god med ett resonemang om lynch 2 men resonerade inte kring dig. Och det fann jag skumt.