Vad fick du i julklapp?

En mössa (från julklappsleken), en vass kniv typ morakniv+bryne, en kokbok för nudelsoppor + olika former av nudlar (med kravet om att jag bjuder givaren på mat i mellandagarna) och från mig sjäv; en klink för Ragnar Bengtsson
 
Det jag visste att jag skulle få sedan innan: En privatlektion och två extra grupplektioner (en hopp) på ridskolan :angel:

Övrigt: En ryggsäck (Haglöfs Särna), fem Essie-nagellack, två anteckningsböcker, ansiktsmask, thermobyxor, choklad och pengar.

Firar med min släkt i morgon, så lär få lite mer presenter då.
 
Jag har fått ett mobilskal (så välbehövligt eftersom jag trashar skärmar på löpande band :o ), lite olika mumingrejer, presentkort till nya träningsskor, biobiljett och en filt (de sista två grejerna från mina två arbetsgivare). Är tokigt nöjd med min jul hittills.

Imorgon har vi julklapps-spel med min familj så ev får jag med mig något därifrån men troligtvis inte eftersom jag misslyckats med att få med mig något hem de senaste två åren :D
 
Jag har fått en träning för min favorittränare, en morgonrock, två böcker och ett lyxig badskum. Ser mig lätt kunna ta ett långt bad imorgon läsandes en bok och sen svepa den mjuka barocken om mig. Så jag är mer än nöjd med mina julklappar. :D
 
Nyfiken i en strut och med lite sjukstuga här hemma i jul behöver jag lite underhållning.

Själv så byter jag och maken inte men vi uppgraderade kuddarna till varsin Wellpurkudde så såna köpte vi åt oss själva gemensamt och sen fick vi en peng av min bonuspappa och mamma. Av min syster som var här förra veckan fick vi lite produkter från Aloe Vera forever som hon säljer. Förhoppningsvis är alla friska till nyår så då firar vi jul med svärföräldrarna och kanske får något paket då med men allra mest ser jag fram emot ett riktigt julbord!

Så, vad har ni fått i julklapp? :)
Fick en taklampa till vardagsrummet av pappa, ett spritset med 46 tyllar plus ett knivset från bror, choklad från mamma, te med honung och en tedil, ekologisk choklad och kattgodis av min buketomte, ett tvspel (Eternal Darkness) och en mössa av mig själv :D Riktigt nice! :)
 
En crock pot :) , flanellakan (mysigt) och en fin aromaterapifigur (heter nog inte så?) i täljsten. Har också fått en tidig julklapp från mannen - en mössa med inbyggda LED-lampor (används dagligen!).
 
Jag har bara öppnat de från sambon.
Fick ett läderarmband, två guldhalsband och ett par matchande guldörhängen.
Helt underbara :love::love::love:
 
Fått massa fint i år och jag som inte ens önskat mig något :o
Men bland annat en London resa av min sambo :heart
En kaffemaskin av mamma, nytt duntäcke och presentkort på jysk, en gryta :love: Så här ska drickas kaffe, sovas och lagas mat ;) sen nya muminmuggar, pengar, fler presentkort osv.
Som sagt gillar hellre att ge saker än få, har inget behov längre att få saker men tydligen vart snäll i år ändå :p:o
 
Jag ska fira jul med min familj på annandagen och träffa min svägerska på nyårsafton så blir ett par klappar till. Idag fick jag ett par fina grå strumpor i merinoull av min svärmor och ett kuddfodral med hästtryck av min svåger+svägerska. Räcker bra så. Inget till välgörenhet än så länge dock. Kanske blir nästa jul eller födelsedag. :)
 
I julklappsspelet fick jag två retro brädspel, 2 små flaskor vin och en glaslykta.

Jag och mannen köper alltid ett brädspel ihop varje jul och i år blir det Risk legacy
 
Alldeles för mycket :o. Vi sa 1-2 paket per person, det var ingen som höll det. Vi gillar att ge alldeles för mycket.
Fick en roman, sängkläder, almanacka, en del för odling i vår och en kurs i pralintillverkning i vår.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 845
Äldre I år firar vi jul med makens släkt och där brukar alla ha med en julklapp för cirka 200 kronor och så lottas de ut slumpmässigt. I år är...
Svar
18
· Visningar
1 426
Senast: Zewz
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 579
Senast: aiquen
·
Övr. Barn ja den har redan kommit på tal här. Har gemensam vårdnad och varannan veckas boende på den yngsta (dottern M) medan den store (sonen V)...
2
Svar
35
· Visningar
2 513
Senast: pigleton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp