Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter vår stora fest i lördags och 3 h sömn hade vi två husvisningar igår och nu har jag varit vaken sen kl. 4.30. Jag väljer att kalla denna måndag beyond tired.

Min kropp tycker tydligen att jag ska dygna igen... Försökte hålla mig vaken efter eftermiddagsskift igår och gick och la mig vid tre (öronproppar, ögonmask och fördragna gardiner). Ca halv 8 vaknar jag och är klarvaken så jag tror att jag sovit ut riktigt bra och får en smärre chock när jag tittar på klockan. Det gick bara inte att somna om så jag klev upp och ska försöka sova på eftermiddagen istället (jobbar 22-06).
 
Min kropp tycker tydligen att jag ska dygna igen... Försökte hålla mig vaken efter eftermiddagsskift igår och gick och la mig vid tre (öronproppar, ögonmask och fördragna gardiner). Ca halv 8 vaknar jag och är klarvaken så jag tror att jag sovit ut riktigt bra och får en smärre chock när jag tittar på klockan. Det gick bara inte att somna om så jag klev upp och ska försöka sova på eftermiddagen istället (jobbar 22-06).
Nu blev jag jättenyfiken över vad du gör på natten? Jag trodde du gick runt och letade efter mineraler på dagarna men det kan man väl inte göra på natten? 🙂

Bara nyfiken alltså. Inte ifrågasättande alls. 😀
 
Skogspromenader har många fördelar. Inget ansvar, inga krav på interaktion, inga långa förberedelser. Bara vandra och ta in.
DSC_0249.JPG
 
Nu blev jag jättenyfiken över vad du gör på natten? Jag trodde du gick runt och letade efter mineraler på dagarna men det kan man väl inte göra på natten? 🙂

Bara nyfiken alltså. Inte ifrågasättande alls. 😀
Jag ser framför mig att hon åker runt i taket, hängandes i någon gummisnodd. Typ studsar på golvet ner när hon behöver. Det är min bild av det hela och jag håller fast vid den.
 
Nu blev jag jättenyfiken över vad du gör på natten? Jag trodde du gick runt och letade efter mineraler på dagarna men det kan man väl inte göra på natten? 🙂

Bara nyfiken alltså. Inte ifrågasättande alls. 😀

Nä, mineralletning i mörker är inte så smart :rofl:

Som konsult mot främst mindre företag är min bransch inte så kul och pandemin gjorde det inte roligare... jag har sommarvikariat på SSAB och jobbar 5-skift. Igår gick jag eftermiddag (14-22) och idag blir det 22-06. Jag är i Färdigverket vid sista varmvalsningen och är processoperatör samt traversförare :)

Edit: Det är lite lustigt... det enda (nästan) jag inte letat efter tidigare är järn :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
62 639
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
709
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 923
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 898
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp