Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit i farten för mycekt och sovit för lite på senaste tiden. Vaknade som ett vrak i morse och vacklade runt på hundpromenaden med värkande ben.

åt lunch och skulle bara ta en liten tupplur på soffan. Kom till medvetande TVÅ TIMMAR senare och var väldigt mycket piggare :D:up:

Det är bra att prioritera sömn också...
 
Har två stora grejer imorgon, mellan alla möten och viktiga, brådskande arbetsuppgifter som INTE kan vänta. Jag har inte ens försökt förbereda mig 🙈 mellan 07.30-08.00 kan jag förbereda mig för den första grejen och den andra? Under tiden jag äter lunch? 🤪 Älskar inte min egen planering :D
 
Slappar i soffan hemma hos föräldrarna och är glad ända in i själen efter en helg som mycket riktigt visade sig innehålla min möhippa. Har nog aldrig blivit överraskad så många gånger som de senaste 24 timmarna :laugh: Det är inte utan att jag blir lite blödig när jag tänker på mina fantastiska, underbara vänner och allt fint de ordnat. Extra roligt också att se hur väl vi kom överens, alla åtta tjejer, trots att en del av dem inte träffats förut.

Det började med champagnefrukost på en filt i Slottsparken i Malmö och slutade med tequilashots på en jazzbar i Köpenhamn, där bartendern insisterade på att varenda kotte i hela baren skulle få en gratis shot när han hörde att jag ska gifta mig :D Sen sov vi gott på våra hotellrum och idag blev det brunch följt av en promenad längs Ströget och ner till Nyhavn där vi avnjöt årets första mjukglass :d
 

Bifogade filer

  • 20220515_130925.jpeg
    20220515_130925.jpeg
    48,7 KB · Visningar: 48
Duschat, väntar på att min frukost ägg ska koka klart 🤪 Ställer mig inte och kokar dem imorgon bitti vid sex tiden. Jobbdag imorgon, och måste på börja exeminationen som ska in i början på Juni. Köra min häst måste jag också hinna med och hålla ett öga på Mamma Mu även om hon kniper hårt i år trots rejäla förvärkar. Kläm ut fölis någon gång tack 🤪😂
 
Fixat med sysslor hemma, fikat hos morfar 🥰 och avslutade helgen och kvällen i stallet; har ju redan ridit fyra dagar den här veckan och eftersom jag bara red en dag förra veckan känns det rimligt men den fina vårkvällen var ju alldeles för härlig för att inte rida en sväng så fick bli en kort skrittur på grusvägen och bara mysa kravlöst med sällskap 😊. Behöver jag säga att jag njööööt av naturen och av varje steg i hoppsadeln på pållans rygg ?!?! 😍. Nu ska vi krypa ner nyduschade I vår renbäddade säng 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 982
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
671
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 250
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 641
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp