Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Dags att sova, kisse har somnat redan.

_20220427_213137.JPG
 
Ledigt idag för oss alla tre :D
Jag och dottern tog stallet på förmiddagen. Därefter dusch, fixat naglarna, shoppat några presenter till dotterns födelsedag, en kjol, en topp och en concealer till mig och dessutom lite småpryttlar till hemmet, fikat, gjort kvällsmat och ätit kvällsmat.
Dottern har dessutom gjort en kladdkaka att ta med till stallet imorgon. Sånt är livet när man trillar av :p

Nu ska jag lägga mig. Imorgon ska jag jobba min enda ordinarie dag den här veckan :D
 
@Halcyon Ja äldre toyota har just stöldbegärlig katalysator, våran är från 2011. Nyare är det inte så. Men läste att man kan få den DNA-märkt samt ett slags tipplarm installerat på bilen på Toyotaverkstad, för att minska på risken.
Vi bor i ett lugnt område, garaget är byggt 2010 och man kommer enbart in i garaget antigen genom nyckelbricka eller garageportsöppnare och man får inte köra ifrån med bilen förrän porten har stängts helt. Samt att hela garaget inkl porten kameraövervakas. Men hjälper inte mot stölder ändå.
Känner inte att vi kunnat eller kan göra något annorlunda, men tråkigt om de kommer komma tillbaka och sno den nya sen…
 
Är i sån affekt så jag inte vet hur jag ska hantera den :rofl: förlorade i fotbollen idag (väntat med extrema siffror-väntat det med) men jag blir så jävla arg när sen medspelare och tränare säger ”åh du var så bra”. NEJ! Hade jag varit bra hade vi väl för fan inte förlorat så stort. Kom inte o berätta att jag var bra!
Så jag sa att jag slutar spela fotboll.
 
Är i sån affekt så jag inte vet hur jag ska hantera den :rofl: förlorade i fotbollen idag (väntat med extrema siffror-väntat det med) men jag blir så jävla arg när sen medspelare och tränare säger ”åh du var så bra”. NEJ! Hade jag varit bra hade vi väl för fan inte förlorat så stort. Kom inte o berätta att jag var bra!
Så jag sa att jag slutar spela fotboll.
Hmm trodde jag var i träningstråden….
 
Idag fick det bli ett dressyrpass barbacka i alla gångarter på bästa hästen ❤ och nog red jag aktivt; kändes i benen redan en stund efter att jag hade suttit av 😅. Halva hästen med i arslet in på trosorna, är ju den tiden nu 🤣.
Hemma igen blev det lättlagad middag; fisk och räkor i färdig vitvinssås (Abba middagsklart), inte så dumt faktiskt 😋. Nu verkligen sovtajm!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
66 884
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
63 64 65
Svar
1 286
· Visningar
39 351
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
19 340
Senast: bettysmatte
·
Svar
2 006
· Visningar
67 546

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp