Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hypertoni pratade läkaren om med nya medicinen i kombination med mina andra.
Hon bara ja men du tog ekg 2017 och det såg bra ut.
Öh ja för 7 år sen hahahaha
Men men vi får se om det blir ett nytt snart
Blev otroligt förvirrad när undertrycket var 145, men ja... Som sagt när jag satte allt korrekt så blev resultatet lite rimligare. Mvh hon som snarare genom hela livet har haft problem med att vara nära att svimma när hon ställer sig upp 😅
 
Jag har så många kompisar nu! :love:
Ikaros avkomma och partner, två blåmesar, en nötväcka, en gråsparv och sedan i måndags en sparv som ser ut som en gråsparv med lite gult på vingarna? Vet inte riktigt vad det är för någon.
Dom heter faktiskt Gulsparv, gillar helhavre och vill äta från marken :up:
Jag känner i bland att jag är någon form av minichef för min enhet :p
Då är du samordnare och bör ha löneökning ;)
 
Jag måste skryta lite. Jag har precis gjort mitt första surdegsbröd 🤩. Med en egen grund som jag satt själv och matat till förbannelse för att göra den nöjd. Men det var det värt.
Brödet är inte perfekt (hade önskat större luftbubblor), men absolut både ätbart och gott ändå. Här ska övas vidare med andra recept 😁👍

IMG_1916.jpeg
 
Jag måste skryta lite. Jag har precis gjort mitt första surdegsbröd 🤩. Med en egen grund som jag satt själv och matat till förbannelse för att göra den nöjd. Men det var det värt.
Brödet är inte perfekt (hade önskat större luftbubblor), men absolut både ätbart och gott ändå. Här ska övas vidare med andra recept 😁👍

Visa bifogad fil 143947
Härligt! Har varit sugen länge på att testa baka surdegsbröd, tycker det är så gott. Men har känts lite omständigt. Men kanske skulle ta tag i det och testa sätta en surdeg iaf. Tack för inspirationen!
 
Härligt! Har varit sugen länge på att testa baka surdegsbröd, tycker det är så gott. Men har känts lite omständigt. Men kanske skulle ta tag i det och testa sätta en surdeg iaf. Tack för inspirationen!
Ja gör! Det har varit lite trassligt att få fart på den, tog längre tid än beräknat men sen så. Rekommenderar att köra på ekologiskt mjöl direkt, det var när jag testade det som det blev fart på riktigt 👍
 
Öh datorn funka utan problem på förmiddagen efter fadäsen igår men nu som först har den blitt galen 🫣. Och jag ska använda den imorn på prov via distans, yeeeeey
 
Blev otroligt förvirrad när undertrycket var 145, men ja... Som sagt när jag satte allt korrekt så blev resultatet lite rimligare. Mvh hon som snarare genom hela livet har haft problem med att vara nära att svimma när hon ställer sig upp 😅
Hade ingen aning om att man kunde sätta den fel! Det är ju nästan lite häftigt på något vis.
På ett sätt :Du är nära döden!!!!
På rätt sätt: Skoja bara, du verkar leva och frodas som du ska!
:D
 
Hade ingen aning om att man kunde sätta den fel! Det är ju nästan lite häftigt på något vis.
På ett sätt :Du är nära döden!!!!
På rätt sätt: Skoja bara, du verkar leva och frodas som du ska!
:D
Jag satte den som en klocka, men den här modellen skulle liksom sitta på undersidan. Så ja, jag gick från döende till okej ^^
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 326
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 731
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 926
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 090
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp