Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom jag har bestämt mig för en ny karriär som dekadent konstnär messade min ömma moder och påminde mig om att jag redan i mellanstadieåldern närde en sådan förhoppning. Jag målade svulstiga målningar på en massa stora spånskivor som pappa sedan gömde undan i stallet 😅😅

Man ser ju tydligt att jag redan som kiddo närde ngn form av 1700-tals romantiskt stilideal 😆

36150
 
Senast ändrad av en moderator:
Tittar på SOS.

”Han andas inte men jag har inte tid med det här.”

Jag fattar att man inte tänker klart men ändå 😳
 
Har för mig att det kostar jättemycket för företag att ”köpa loss” anställda från bemanningsföretag. Så det kanske är därför de inte erbjudit dig något?
Förut var det i alla fall så att det kostade att "köpa loss" upp till en viss tid, men när man har varit inhyrd en viss tid (tror det var 6 månader då), så kan de "ta över" personen ifråga utan kostnad.
 
Dags att gå en runda i huset! Vill nämligen få tag på ett beslut efter huvudförhandling på en som haft sin sista dag i Hovrätten.
 
Nu driver min kollega med mig . Vi prata om att dammsuga en bil och de regna lite . Då säger han att de var bättre att köra över bilen till andra hallen så blev inte dammsugaren blött.

Problemet är att den stackars dammsugaren brukar stå i tvätthallen när han städar bilarna då blir den ju inte fuktig :D

Killen är gjord av sockervadd
 
Hemma igen men idag fick jag luncha med en kompis som läser en annan kurs än mig nu. :heart Vi klickar så himla bra ihop och gillar ganska exakt samma mat. Vilket vi upptäckte första gången vi käkade ute ihop, vi beställde vid varsin kassa och möttes med identiska brickor. :rofl: Enda dispyten vi har är om cola eller pepsi är godast. :D
 
Precis hemkommen från grannarna - för sista gången :cry: Fick med mig lite tapas och två flaskor vin hem. Imorgonbitti åker de och de fick lova att säga till så vi kan vinka av dem.

Nu ska jag rensa kylen. Haft det på listan hela veckan men skjutit på det pga det är så fruktansvärt tråkigt!
 
Eftersom jag har bestämt mig för en ny karriär som dekadent konstnär messade min ömma moder och påminde mig om att jag redan i mellanstadieåldern närde en sådan förhoppning. Jag målade svulstiga målningar på en massa stora spånskivor som pappa sedan gömde undan i stallet 😅😅

Man ser ju tydligt att jag redan som kiddo närde ngn form av 1700-tals romantiskt stilideal 😆

Visa bifogad fil 36150
Det kanske kan vara en idé att gå på kurs hos Anna Toresdotter och ta steget från glad amatör till proffs?
 
Ingen som vill ha en klåfingrig 24årig kille som är hur snäll som helst . han kan driva med och man kan få lätt gråa hårstrån .
 
Väntar på att bli uppringd för att höra om jag kan ta bort efterlevandeskyddet på en pensionsförsäkring som det inte betalas in något på mer. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 923
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 288
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 034
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 212
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp