Vad gör vi? Del CIX

@athena_arabians Jag drömde om dig inatt, haha! Du var på en kattutställning med din katt, som snarare var ett större och aggressivare kattdjur än en vanlig katt. Du blev regelbundet fräst åt, biten och riven men härdade tappert ut och älskade verkligen katten :D (jag TROR att drömmen kommer sig av att jag kollade i bildtråden här ganska sent under kvällen, fast det förklarar såklart inte kattdjuret...)

Skulle jag ta med Missia på kattutställning är det inte uteslutet att det skulle bli ett sådant scenario :D
 
Avskyr avskyr avskyr att sjukskriva mig igen! Men de på Previa tyckte jag gjorde rätt...Kände bara att droppen var lixom när sambon hade tänt en lampa som jag släckte utan att ens reflektera/vara medveten om det. Ingen big deal; kan hända alla men jag tyckter inte det känns helt ok. Drog i handbromsen igen. Fixat hästens box i lugn och ro. Nu sitter jag i soffan och verkligen försöker ta det lugn och äta soppan och smörgåsen låååångsamt och vara närvarande...!
 
Grannen bankade nyss på dörren och dansade in iklädd tomtedräkt. SÅ TAGGAD är hon tydligen inför min julpyntsfredag :rofl: Förklarade att jag inte ens införskaffat attiraljer och hon såg då ut som ett barn på julafton som precis fått info om att tomten inte finns :p
 
Har ändå jobbat så pass att lönen är helt okej, så det känner jag mig inte stressad över! ( sen är vi ju två) men skönt att komma till insikt. Förr var jag alltid så närvarande i allt jag gjorde; nu har jag bara stressat fram. Vill verkligen inte slösa på mitt liv på det sättet längre!

Nu har jag ätit så pass långsamt att soppan hunnit bli kall; bra jobbat för mig! :). Nu ska jag baske mig njuta av kaffe i lugn och ro och årets första lussekatt som jag köpte...! :).
 
Fredag!!!
FB_IMG_1574425486733.jpg
 
Intensiv dag. Hann inte äta lunch så tryckt i mig två mackor nu och börjar bli människa igen.
Borde börja städa eftersom jag inte kommer att hinna imorgon och på söndag kommer släkt hit.
Rörigt just nu.
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 540
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 285
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 128
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 117
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp