Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och är lite less på mig själv och mitt mående.. Går från att vara nöjd med tillvaron, till att vilja säga upp allt inklusive mig själv, till att känna att jag vill ta över världen. Varför kan man inte få vara lite mer... Neutral någon gång?
 
Flyttar runt text i min uppsats men det hjälper inte mycket, jag skulle behöva skriva min analys men tappar fokus så fort jag försöker. Så jag ska nog ta Ville och åka och kolla om hantverkarna jobbar, sen gå en promenad med honom och hämta sandprov åt maken. Men jag ska nog börja med att stoppa i en tvättmaskin, det verkar vara trendigt idag. ;)

@LadyCovergirl är tvättmaskinsinfluensare! :rofl:
 
Nyss hemkommen från nattpass. Lär hålla mig sysselsatt till kvällen om det ska bli nåt vettigt av helgen, fy vad det är knäckande att vara vaken 30 h 😬 tur det finns att göra hemma... typ tvätta och dammsuga och diska och annat kul 🙃 undrar om jag kan lura iväg nån till systemet åt mig :cautious:
 
Upptäckte förresten att någon väldigt uttråkad hacker har hackat våra skrivare på jobbet precis innan jag gick iväg för att köpa mat.
Eftersom jag själv lär vara uttråkad efter maten säger jag bara: It's on! :devil: Fick tillåtelse av IT-chefen att försöka luska ut vem/var/hur detta hänt.
 
Hemma.

Var på vårdcentralen imorses för att lämna prover men hade glömt remisserna hemma så jag fick skamset åka hem och nu ska jag boka ny tid.

Sambon mår mycket bättre så jag har satt honom på att städa/tvätta och planera kvällens middag själv sitter jag vid skrivbordet och "jobbar" snart ska jag lasta in hundarna och åka till stallet.
 
Upptäckte förresten att någon väldigt uttråkad hacker har hackat våra skrivare på jobbet precis innan jag gick iväg för att köpa mat.
Eftersom jag själv lär vara uttråkad efter maten säger jag bara: It's on! :devil: Fick tillåtelse av IT-chefen att försöka luska ut vem/var/hur detta hänt.
Det gjorde någon på mitt förra jobb förra sommaren.. Det som störde mig allra mest var allt papper som gick till spillo..! Kommer ta många år att göra av med alla de pappren genom att fästa kvitton till bokföringen på :P
 
Fryser och skriver :p Har en referenslista som innehåller fler referenser än vad jag har använt mig av än så länge, haha!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Helt plötsligt gick elen i vissa delar av huset, men inga säkringar har gått :confused: Maten var klar så vi satte oss och åt, medan vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 680
Senast: tanten
·
Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
871
Senast: Sedna
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 610
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 824
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp