Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det gick bra i stallet och därefter har vi sått frön i de sista krukorna, duschat och snart lagat mat :)
 

Bifogade filer

  • IMG_20200507_185455.jpg
    IMG_20200507_185455.jpg
    753,6 KB · Visningar: 49
Borde skriva uppsats, kikar istället på kakel och klinkers! :D Riktigt sugen på ett klinker som ser ut som trä, kakel och klinkerkillen gav mig OK på stora plattor, både väggar och golv. "Jag löser det" sa han snällt när jag oroade mig för snedtak och grejer. Med närmare 30 års i branschen så får jag nog lita på honom. ;)
 
Är just nu sådär behagligt trött och avslappnad här i soffhörnet. Min kropp verkar tro att det är helg redan, fast det bara är torsdag. Kan vara vinet..... ;) Ikväll börjar nya avsnitt av en favoritserie, nämligen Badhotellet..... :)
 
Håller på och koka blomkål, vi hade inte broccoli :(
Har även tagit hit min katt, hon har sagt till mig, klart och tydligt, att det här inte är vad hon går med på. Nu ligger hon under en stol och surar, men hon kommer nog fram när jag går härifrån :)
 
Ska testa sova hemma idag. Började bra med glass till kvällsmat..
Mamma kommer iaf imorgon, och får jag panik innan dess kan jag åka till min kompis.
Måste ta och städa här hemma också innan mamma kommer.
 
Vovvi och jag släpade oss ner till brevlådan. Gick också förbi kärret och kollade om det fanns grodyngel. 🐸 Ja, jag är 40 år.. 🙄
Efter den lilla och långsamma rundan var jag så slut att jag mådde illa. Helt frisk kanske jag tyvärr inte är än. 👎
Lade mig i soffan och har nu 2 h senare forts inte lagat middag. Men nu så!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Helt plötsligt gick elen i vissa delar av huset, men inga säkringar har gått :confused: Maten var klar så vi satte oss och åt, medan vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 695
Senast: tanten
·
Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
875
Senast: Sedna
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 332
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 893
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp