Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag diskat, dammsugit, städat toa och spis och duschat. Sitter nu med ett glas kall cola och äter en knäckemacka till lunch. Insåg att jag inte har tvättmedel hemma så får fråga om syster vill köpa med sig det när hon ändå svänger inom affären och handlar på vägen hit annars har jag något att göra i morgon i värmen och det ser jag INTE fram emot.....

Nu är jag klar och väntar på gästerna. Ska klä på mig visserligen, men väntar något med det, det är VARMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Värme och jag kommer inte överens.
 
Oh the horror :nailbiting:
(har lite problem med att svälja tabletter)
Kommer alltid be om Aerius framöver :rofl:
Det är desloratadin Glenmark som är stora och vita. De fastnar i halsen på mig så brukar be om ett annat märke. Har man tur så är inte desloratadin Glenmark månadens vara, är den det så köper jag inte. Har några askar av andra märken (de små blå) så jag klarar mig tills Glenmark inte är månadens vara.
 
Ursäkta men vad gör min Salt hos dig? :D
Det ser precis ut som han men han sitter bredvid mig.
20220624_123259.jpg
 
Jag gör typiskt Midsommar-grejer, sitter på altanen och tittar på dokumentär om Tjernobyl på SVT-play. Lärt mig nya saker, som att de reaktorerna även kan användas till att framställa kärnvapen. Just dessa reaktorer kan det... KGB visste det. KGB visste att hela anläggningen var en säkerhetsrisk...
 
Ligger och däser i sängen i väntan på kompisarna som ska fira midsommar med oss.
Hästarna däser i ligghallen och verkar inte ha som plan att röra sig därifrån innan det blir svalare. De två som rids tittade på mig med det tydliga uttrycket "tro fan inte vi tänker jobba idag" i ansiktet :p Ingen risk för det, jag tycker att det är varmt nog bara att existera!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
808
· Visningar
42 570
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 257
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 869
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp