Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kul! Nu ligger elpriset på 3-4 kr per kWh om natten, underbart. Ska bädda rent och så ikväll får det bli en jäkla snabb dusch, bad är ju bara att glömma. Hoppas på en förändring av skiten snarast! Kul om man har råd att hålla hygien snart. Nä men detta är inte roligt någonstans.

Sen ta ett par korv och bröd å kaffe och så fara till stallet; har tacos från igår färdigt till middag senare 👍, sen valvakan :).
 
Första tåget var såklart inställt.

Barn och pappa befinner sig på akuten pga pappans nervsmärtor (diskbråck har jag för mig). De var där igår också. Så jag lär gå och hämta barnet där, åka kollektivt hem och sen tja sätta oss i bilen som jag hoppas är laddad efter igår 🙈
 
Röstat här med men råkade vara lite olydig då jag klistrade igen mina kuvert i båset jag tog valsedlarna eftersom båsen var fulla.

Såg inte riktigt skillnaden då jag var själv och skymd oavsett 😳
Här fick man ta valsedlar och gå med dem till rummet där man får tre kuvert i dörröppningen och gå in bakom en skärm och lägga valsedlarna i kuverten.
Kan tycka att det är lite fel, man får alltså gå genom lokalen med valsedlarna i handen och dölja dem. Man borde få sätta dem i kuverten redan där man plockar dem från stället.
Jag ångerröstade, ändrade kommun och region. Tror jag gjorde rätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 309
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 879
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 635
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
36 37 38
Svar
740
· Visningar
19 632
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp