Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu varit och inhandlat BK - glömde naturligtvis sugrör men det är en baggis. Problemet är mer att nu mår jag bokstavligen och är så långt ifrån hungrig man kan vara. Och tyvärr är BK et al en färskvara annars blir det ännu äck(ligare) än det redan är.
 
Har lämnat kompisen hemma hos sig och sitter nu och äter havregrynsgröt.
Hon messade i går att hon var i ett hål, så jag åkte och hämtade henne. (det är vårt kodord för när man är riktigt nere och behöver den andra exakt precis nu).
Förklarade att jag hade fått ohyra i köket varpå hon fick någon form av terminator look i ögonen och helt ägnade sig åt sanering i går tills hon toksomnade på soffan :p

Hon fick sova kvar och vi hade en mysig söndag och hon känner sig bättre. :heart
 
Har lämnat kompisen hemma hos sig och sitter nu och äter havregrynsgröt.
Hon messade i går att hon var i ett hål, så jag åkte och hämtade henne. (det är vårt kodord för när man är riktigt nere och behöver den andra exakt precis nu).
Förklarade att jag hade fått ohyra i köket varpå hon fick någon form av terminator look i ögonen och helt ägnade sig åt sanering i går tills hon toksomnade på soffan :p

Hon fick sova kvar och vi hade en mysig söndag och hon känner sig bättre. :heart
Vilken fin vän du är ❤️
 
Dagen har gått i ett, kliva upp och äta frukost, åka och rösta (som tog lite tid), hem och byta om, åka på 4-åringskalas (stannade på vägen och köpte blomma till barnets mor som fyllt år för ett tag sen), vara social på kalas, hem och byta om, stått i köket sedan dess och nu står en kålpudding och en fläskytterfile i ugnen och gottar sig - *pust*. Snart ska jag resa mig igen och fixa tillbehör, sen är det ÄNTLIGEN middag :d
Klart slut - återkommer senare!
 
Har lämnat kompisen hemma hos sig och sitter nu och äter havregrynsgröt.
Hon messade i går att hon var i ett hål, så jag åkte och hämtade henne. (det är vårt kodord för när man är riktigt nere och behöver den andra exakt precis nu).
Förklarade att jag hade fått ohyra i köket varpå hon fick någon form av terminator look i ögonen och helt ägnade sig åt sanering i går tills hon toksomnade på soffan :p

Hon fick sova kvar och vi hade en mysig söndag och hon känner sig bättre. :heart
Fint ❤
 
Sitter I soffan och kikar på valvakan lite då och då.
I dag blev det stallet tidigt i morse och träning, därefter byggmax och mathandling. Efter lite lunch blev det såklart röstning och därefter har jag burit ved medan sambon fräst spår till golvvärmelslangen. Vi kämpade med pkåt och släng, så det blev monterat och nu är det inte jättemycket kvar i sovrummet!
Sängen är dessutom nybäddad så det ska bli extra mysigt och krypa ner i sängen sen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 291
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 868
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 625
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
33 34 35
Svar
699
· Visningar
18 632
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp