Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill gå ut och gå en sväng, men mannen väntar på viktigt samtal och en av sönerna har en lekkompis här. Jag får helt enkelt vänta, å andra sidan vet jag inte om jag vill ut då hyresvärden kör gödsel.
 
Har städat hela lägenheten idag, min senaste delkurs slutade i onsdags och den nya börjar inte förens på nu på onsdag. Blev verkligen en långhelg och jag har myror i kroppen. :cautious:

Sen hade jag lite tur och lyckades knipa en avbokad tid imorgon hos min behandlare så att jag hinner med att få läppar och haka fixade innan hon ska få barn!
 
Hittills oidentifierbart strul med min hälsa, fick ta en liten åktur till akuten. Ligger och väntar nu. Alla har varit väldigt snälla.
Krya! Hoppas det är något identifierbart som du kan få fin hjälp med. :heart

Jag mötte något liknande öde. Covidläkaren ba ”du har inte funderat på att söka akut för det här?” och pekade med hela handen mot akuten. Har fått vänta en del så räknar med att det är lugnt.
 
Ligger i schäslongen. När arbetsdagen var slut idag så droppade energin plötsligt till absolut noll.
Hade en grej jag skulle behövt göra med bilen, och sen hade man ju velat motionera hästar.
Men det känns ouppnåbart idag 🙈.
Jag hoppas att maken orkar hjälpa mig med bilen, annars får det vänta nån dag till.
 
Krya! Hoppas det är något identifierbart som du kan få fin hjälp med. :heart

Jag mötte något liknande öde. Covidläkaren ba ”du har inte funderat på att söka akut för det här?” och pekade med hela handen mot akuten. Har fått vänta en del så räknar med att det är lugnt.
Tack! Och detsamma ☺️

Vi lyckades inte komma fram till vad det var men däremot utesluta allt allvarligt så långt möjligt. Så jag har fått åka hem igen.

Hoppas du får komma till snart!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
46 47 48
Svar
959
· Visningar
27 675
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
71 793
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 000
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp