Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
-21. Förkylningen går åt rätt håll, idag känns det verkligen att jag är på bättringsvägen. :up: Det är vackert ute :love: när man kan stanna inomhus. :D

20221216_073633.jpg
 
Och jag klagar över att den är -10 här. 😅
Men jag flyttade inte ifrån Norrland för att ha det såhär kallt..

Nä, och kylan nere där är verkligen otäck fast det kanske inte är så kallt på termometern. Här är det ju iaf en torr kyla nu (höstfukten är ordentligt bortfrusen).

Något av det värsta jag varit med om är -15 i Uppsala när jag pluggade där. Jag tar -20 i Norrland vilken dag som helst i jämförelse!
 
Det var både glitterdimma och sjörök i morse :love: -18 och jag förfrös typ knäna? Aldrig varit med om det förut. Det var sjukt tungt att böja på knäna när jag gick, kändes som att de var toksvullna men de var normal size. Nu är jag inne och sablar vad de gör ont, samma grej som när fingrarna gör svinont när de fryst för mycket och kommer in i värmen :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
626
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 193
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 130
Senast: Glimra
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 390
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp