Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hos min husläkare för intyg till arbetsförmedlingen, var lite rädd att det skulle vara lite svårt att få till det som jag ville. Men istället lyssnade hen väldigt bra och skrev ett utmärkt intyg som känns bra! :banana: Så skönt när det funkar!
 
Roar mig med att flytta skotorken. Väntar just nu på att skruvdragaren ska ladda. Varför jag flyttar skotorken? Jo, doften av uppvärmda stinkande barfotaboots mår nog bäst av att begränsas så mycket som möjligt och inte spridas över hela husets yta..... :wtf::D
 
Pratade precis med mamma. Hennes basenjihane på 12 år har varit lite risig inte rent ut dålig men inte helt ok heller,. Sover väldigt mycket och extremt trött.

Kronisk njursvikt. Hej hunden och välkommen i klubben. Kanske inte undra på att jag är trött. Jag har sämre värden än han :(

Skönt ändå att veta att han inte har ont utan kan leva ett tag till som en glad pensionär.
 
Sovit några timmar på fm och nu är jag redo för dagen. Kändes som en bra dag när jag läste nyheterna och insåg att en misogyn internet profil blivit gripen. Om nu bara tiktok ville rensa upp skiten så kan man kanske t om fira lite.
Och Greta Thunberg bidrog till det! Bästa slutet på året! :laugh:
Kort sammanfattat för de som undrar:
fda76293fc86ed13b4f2f51dbac13b90aae29453.jpg

52aefdae1c7ed30e7c884a93ab8c065d112c10c8.jpg

Det finns gott i världen :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
5 142
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 101
Fordon Jag har en mopedbil js60, den var på service för en vecka sedan där allt kollades etc. Men idah när jag åkte hemifrån (-18) så började...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: Tranan
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp