Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom på senare än min dygnsrytm egentligen gillar att det är fredag idag men hoppade ändå på ett zoomhäng med mitt långcovidgäng en liten stund. Avhandlat allt från tidens icke-linearitet till hanukka-gåvor och folk som självbehandlar sin långcovid med någon antiviral hiv-medicin (:nailbiting:). Skratt och tårar.

Nu sängen. Katten ropar.:love:
 
Ser ju nästan bra ut, nu bara hacka en massa choklad till cheesecake. Vill sova :rofl:
16724389555826352131961522006286.jpg
 
Efter att ha varit i stan och hämtat varor (lillkissen nosade väldigt intresserad på hummern 😅) åt oss, varit i närbutiken och handlat åt morfar och var hos honom en liten stund 🥰 och så några härliga timmar I stallet (en nära vän kom på besök och fick rida min häst i alla gångarter en sväng då det var minst 1 år sen, allra minst och jag promenerade med en av shettisarna; mkt power i den 😅 och sen fika tillsammans) blev det soffhäng med älsklingen till de första avsnitten av Nattryttarna men nu är det hög tid att sova känner jag 🥱.
 
Var och åt middag med min syster idag. Vietnamesiskt. Otroligt gott. Vi har inte träffats på ett tag så var verkligen mysigt att träffa och snacka. Hennes katt Bosse som jag varit kattvakt åt i omgångar var extremt nyfiken och misstänksam eftersom han doftade Megara. Jag är inte hans favoritperson eftersom när vi bott hemma hos syster har jag stängt honom ute från halva lägenheten (han hatar stängda dörrar) och lyft bort honom och föst undan honom med foten när han försökt smita förbi. Jag är (tyvärr? naaah) en min katt och andras kattrackor. Plus att Megara invaderar och vägrar alla hans lekinviter och när han springer fram och puttar på henne med tassarna blir hon rasande och förvandlas till en furie så han springer.

Bosse strök sig och nosade och slickade och strök sig igen mot både mig och min väska. Hemma så börjar Megara vädra som en hund, hon låter som en hund, och gnuggade in sig så jag blev hennes revir igen.
 
Utifall någon (som jag) inte kände till Andrew Tate innan igår (från bilderna jag lade in i den här tråden) så tyckte jag att detta talade rätt tydligt :eek:
fb2040f00624b378ccf59bf47df36e6cec3e21d7.jpg

Och någon kommenterade att det är långt ifrån det värsta han gjort.
Wow liksom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag har en mopedbil js60, den var på service för en vecka sedan där allt kollades etc. Men idah när jag åkte hemifrån (-18) så började...
Svar
5
· Visningar
434
Senast: Tranan
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 030
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 243
Senast: Cambrie
·
  • Artikel
Hästnyheter Med tanke på köldsmockan som gripit tag om stora delar av landet efterfrågade vi hur ni läsare gör för att hjälpa både hästarna och oss...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp