Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är dödstrött på min egen uppsats just nu :arghh::arghh: :wtf::meh:Men bara att kämpa på ända in i mål:crazy: Dessutom vill jag påpeka @CaisaCax att det inte är ok att lägga in bilder på ens oätlig choklad just nu jag är jättegodissugen och försöker verkligen hålla mig ifrån då jag mumsat på för mycket godis och andra onyttigheter det sista :mad: Jag försöker ju stå ut utan godis ska man då behöva bli utsatt för sånt här :( Känns inte ok alls faktiskt.....:D
 
Är dödstrött på min egen uppsats just nu :arghh::arghh: :wtf::meh:Men bara att kämpa på ända in i mål:crazy: Dessutom vill jag påpeka @CaisaCax att det inte är ok att lägga in bilder på ens oätlig choklad just nu jag är jättegodissugen och försöker verkligen hålla mig ifrån då jag mumsat på för mycket godis och andra onyttigheter det sista :mad: Jag försöker ju stå ut utan godis ska man då behöva bli utsatt för sånt här :( Känns inte ok alls faktiskt.....:D
Heja heja! Kämpa!!!
 
Vaknade förut och tyckte det var en bra idé att ta med panten och promenera till Ica i det sista dagsljuset. Hade totalt glömt att det är fredag. Fredag före nyår....
Fick stå i kö till pantmaskinen och en massa folk i butiken.
Har nu tagit plats framför tvn och ska ta det lugnt, kanske sova lite till, innan det ät dags att jobba igen.
 
Jag är grymt imponerad att han apporterar clementiner! Trodde ingen katt frivilligt satte tänderna i en citrus.

Det där med att citron ska vara avskräckande för katter, har jag aldrig fått att funka i praktiken... Ingen av mina katter har haft något emot citron (den vanligast förekommande citrusfrukten i det här hushållet), vare sig doft eller smak. Lillan äter iofs det mesta som är ätbart (kaffe utan mjölk och kolsyrade drycker är väl undantagen hittills) :laugh: .
 
Jag har uppdaterat min säljprofil på Tradera. Jag har lite annonser som jag vill lägga upp, men PostNord ändrar sina priser fr.o.m den 1/1 och jag har ingen lust att stå för mellanskillnaden, så får vackert vänta :cautious: .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 813
Senast: Lilla
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
85 86 87
Svar
1 733
· Visningar
49 783
Senast: Mineur
·
Fordon Jag har en mopedbil js60, den var på service för en vecka sedan där allt kollades etc. Men idah när jag åkte hemifrån (-18) så började...
Svar
5
· Visningar
465
Senast: Tranan
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp