Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbat idag. Behövde hjälp och detta var enda tiden, men jag är nöjd med resultatet. Ser inte direkt fram mot veckan eftersom jag har en massa grejor som ska göras eller förberedas varenda dag utom fredag. Men, det är bara att bita ihop.

Sov borta hos vänner i natt och hunden kom inte till ro, så jag blev väckt kl 2, släppte sen ut henne och gav mat kl 5 (i hopp om att få lugn). Men kl 7 var hon på mig igen - ut, men inget hände. Nästa gång hon väckte mig var klockan 9 och då gick jag upp - inte direkt utvilad.:crazy: Efter att i många år ha haft hundar som varit supercoola med att sova borta (ja, med ALLT) är det väldigt frustrerande med den här, som är en orolig själ på flera sätt. Senast vi sov borta gick det jättebra, men i natt var det kört. Hon har varit på detta ställe regelbundet sedan hon var valp, så det är inget nytt. När vi kom hem på eftermiddagen somnade hon som en stock och jag känner mig som en disktrasa. Hunden är 2,5 år, så jag börjar förlora hoppet att hon ska landa och bli som mina hundar "brukar" vara.
 
Pizzan var även idag mycket god :d
Nu har jag parkerat i soffan och planerar att stanna här.
Imorgon är jag ledig. Ska betala de räkningar som inte är på autogiro, dammsuga, tvätta en maskin, gå på dotterns utvecklingssamtal, åka till stallet och slutligen skjutsa dotter plus kompis till crossfit-träningen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 016
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 389
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
378
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 994
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Tjockistråden 3
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp