Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen
Har ett par saker att göra imorgon
Sen dammsuga och torka golv.
Tänkte försöka dammsuga balkongen med.
Måste egentligen plantera om en blomma men har ingen jord och har inte råd att köpa jord och en ny kruka just nu.
Ska bära ner en låda i källaren då jag blivit av med saker så jag kommer in i förrådet igen
Behöver kolla vad som ska till tippen sen med.
 
Har haft fullt upp sen jag kom hem i söndags kväll. Men det var i alla fall jättetrevligt att träffa kompisen och vi kom fram till att vi spelat ihop i 6 år. Alltså nästan 1/3 av mitt liv O_o Tyvärr var tåget försenat så vi han bara prata i 11 min. Men tur att hon bor nära stationen (jag sa att hon inte måste komma men hon insisterade och ville verkligen ses ändå) 😅

I tisdags var jag och mamma ute och paddlade i en uppblåsbar båt (nu minns jag inte vad den heter). Det var en ganska liten sjö men det var mysigt ändå. Vi hade även med oss picknick :)

Och nu börjar stress-ångesten komma inför att "mitt" avsnitt släpps. Podden släpps vid midnatt och jag har som vanligt sån sjuk ångest över att ha sagt något dumt eller korkat :nailbiting: :banghead: :bag: Mamma försöker försäkra mig om att jag inte alls sagt något dumt men katastroftankar är ju, som vi alla vet, inte alltid logiska :cautious:

IMG_1390.jpeg

Bild från i tisdags.
 
Vaken efter en pissnatt. Resten av familjen har haft semester i två veckor redan och vänt på dygnet och råkade tortera mig i går kväll. Varje gång jag somnade till var det någon som rörde sig och väckte mig. Blev till sist vansinnig och började städa vid 24 för att jag inte kunde komma till ro.

Tur det bara är fyra timmar idag men kommer jag orka tävla med hunden ikväll? Det är inte den bästa uppladdningen precis.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 019
Övr. Hund Ena hunden 13,5 år krafsar sönder mina mattor när han bäddar. Jag börjar undra om han inte vill ha något mjukare att ligga på och att...
2
Svar
27
· Visningar
2 068
Senast: SiZo
·
  • Låst
Tjatter Jag lagar mat och undrar när katten tänker komma in. Sådär såg hon ut när hon (st)jälpte mig bädda!
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
73 941
Svar
2 010
· Visningar
72 954

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp