Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobbet. Väntar på att få se hur arg chefen är... är man otydlig så är man och då blir det som det blir.
Han har sagt hela veckan att vi kanske skall köra övertid på torsdag. Torsdag kom och fortfarande bara kanske så då tolkade vi det som nej...

Imorse - anser ni att ni hinner det som skall göras så ok. Skulle vi kört tomt på golvet hade vi fått köra till typ 19-20 igår.. jaja nu börjar vi tömma maskin iaf så ja vi har hunnit...
 
Har min första semestervecka och vi va på kusten måndag till onsdag men nu är det semester på riktigt, här hemma 🙏 Det är inte semester att åka bort enligt mig. Jag har allt jag mår bra av här hemma.

Just nu sitter jag på altanen, ensam, och äter frukost i solen. Ska öppna växthuset och sen ta en promenad med hundarna. Annars idag ska vi trava vårt nysågade virke och så ska jag rida båda hästarna :) Lagom dag! Jag behöver återhämta mig!
 
Äntligen fått återkoppling från simskolan i alla fall. Det roliga är att jag fått tjata till mig info, sen skriver någon till alla och bah ”vi måste ha era uppgifter snarast!”. Mm… tänk om ni hade varit lika snabba 😑
(Nej men fy vad bitter jag är idag :bag: )
 
Packar ihop de sista sakerna inför helgens utflykt till svärföräldrarnas sommarstuga och en lååång väntan på att hyresvärden ska höra av sig angående lägenheten vi ska flytta till.

Jag vägrar nämligen flytta dit innan de är klara med den renovering som ska göras och de har två veckor på sig innan vi egentligen ska flytta...
 
Idag är första dagen på nästan 3 veckor som jag är helt själv. Har bara varit hemma en snabbvisit några dagar men hade besök då så ingen tvätt osv blev gjord. Bara ompackning av väskan och så iväg igen sen.😅
Ska bli så skönt. :angel:

Så nu måste jag tvätta ikapp och plocka lite härhemma och bara vara. Ska även se om jag behöver köpa hem något eller om det räcker att jag åker till affären senare och bara köper snacks att ha med till morgondagens speldag med kompisar.

Måste även ta tag i mitt "projekt" jag fick med mig hem igår. En släkting flyttade till nytt hus och har röjt bort i princip allt växligt på tomten. :nailbiting:

Så jag kunde ju inte låta bli att plocka på mig lite allt möjligt och se om det kan överleva här. Jag har dock ingen egen trädgård så får se hur det går.:angel::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 003
Övr. Hund Ena hunden 13,5 år krafsar sönder mina mattor när han bäddar. Jag börjar undra om han inte vill ha något mjukare att ligga på och att...
2
Svar
27
· Visningar
2 060
Senast: SiZo
·
  • Låst
Tjatter Jag lagar mat och undrar när katten tänker komma in. Sådär såg hon ut när hon (st)jälpte mig bädda!
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
73 917
Svar
2 010
· Visningar
72 929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp