Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis, grattis! 🤩🥳


Grattis på födelsedagen! 🎈


Stort grattis på födelsedagen @bumpo!

book-cake-by-Rose-Sen-Cakes.jpg
Tack alla!
 
Grattis @bumpo ! 💐

I pantarfrågan måste jag erkänna att jag aldrig ens tänkt på ( :bag: :laugh: ) att det kan ansamlas kassar eller säckar med pant. Jag brukar nog samla på mig en eller tre pantflaskor om året. Ni har öppnat mitt sinne för en ny företeelse. Det borde inte vara svårt att räkna ut baserat på dryckesavdelningars storlek i affärer men där hade jag tydligen gått bet. :angel:

Jag har lågtryckssovit (åska!) lyssnat på ljudbok, gosat katt, och i förmiddags zoomat med ashramvänner. Tack tekniken! En i Australien en i Kina en i UK, en i Nepal och så jag härifrån. Mycket inspirerande.

Nu försöker jag hämta kraft till att värma middag. Smaka den nysyrade gurkan kanske.

I morgon måste jag ta reda på vem som kan hjälpa mig att fixa ett trasigt tippskyddshjul på rullstolen. Sjukt nöjd att det pajade när jag använt den klart för den gången!
Jag brukar fylla hästtransporten med pant. Skönt att det finns pantautomater där man bara häver ned säck efter säck!

(Och då dricker jag inte ens läsk, eller öl på pantförpackning , men hyfsade mängder mineralvatten under sommarsäsongen.)
 
Jag brukar fylla hästtransporten med pant. Skönt att det finns pantautomater där man bara häver ned säck efter säck!

(Och då dricker jag inte ens läsk, eller öl på pantförpackning , men hyfsade mängder mineralvatten under sommarsäsongen.)
Här hemma har vi inte sådana nymodigheter 🙈 :D utan man måste panta 1 o 1, sist tog jag med hela högen till skåne för i Tollarp har dom en o gud så smidigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 361
Övr. Hund Ena hunden 13,5 år krafsar sönder mina mattor när han bäddar. Jag börjar undra om han inte vill ha något mjukare att ligga på och att...
2
Svar
27
· Visningar
2 027
Senast: SiZo
·
  • Låst
Tjatter Jag lagar mat och undrar när katten tänker komma in. Sådär såg hon ut när hon (st)jälpte mig bädda!
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
73 153
Svar
2 010
· Visningar
72 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp