Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fundarar på vem jag ska ringa, lite av limet som håller fast ståltråden på tänderna har lossat. Det är 10 plus år sedan jag plockade ut tandställningen och jag har flyttat sedan dess.
 
Undrar om man kan få hjälp imorgon.
Behöver ta blodprover men läkaren vill träffa mig först men har tid fört i februari!
Ska se om man kan hitta något privat alternativ. för jag kan inte vänta
Jag hör till lokala medicinmpttagmingem samt njur på regionen
Tar mina prover på vårdcentralens drop in. Enda kravet är att det finns en remiss i regionens datasystem.

Prover och läkartid är inte direkt avhängiga varann. Med provremiss är
 
Jag hör till lokala medicinmpttagmingem samt njur på regionen
Tar mina prover på vårdcentralens drop in. Enda kravet är att det finns en remiss i regionens datasystem.

Prover och läkartid är inte direkt avhängiga varann. Med provremiss är
Tackar behöver veta mina nivåer så fort jag kan.
 
Efter middagen; sista julmaten till mig (sambon ville betydligt hellre ha pasta till köttbullarna och prinskorven 😅) åkte vi tillsammans till stallet för att fixa boxen och insläpp 😊. Såå mätta efter all julmat och gotta kände vi båda att en kortare promenad längs grusvägen vore nyttigt men min kära häst med tydliga åsikter höll inte med om att en annandagjul- promenix var nödvändigt: hon hade absolut helst gått in i boxen direkt 😆.
Nu skön avkoppling med ett bad 😍 medan sambon bygger vidare på sin legomodell 😊.
 
Det har verkligen varit en helt underbar, jättefin och mysig julhelg som nu är till ända ❤. Och tänk så mycket snö!! Förra julhelgen var frostig och den före det lite granna snö men som i år var då längesen! För ja förutom att det är så otroligt vackert 😍 så har det också inneburit massa träd som lagt sig och hukar av snötynden och flera strömavbrott på kort tid- en sådan jul var verkligen längesen! Hoppas ni med haft det fint 🥰.
 
Dom är inte svarta :angel:
Nähä? De enda förutom sambo som möjligen ser mina trosor är just nu 2 tjejer i omklädningsrummet på jobbet. Jag har fullt upp att klä mig själv där än glo på deras underkläder. Haha. Det är dessutom stor chans att kläderna blir blåa på jobbet. Haha
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
60 841
Senast: Bonita4
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 260
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 086
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp