Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft en migrändag. Det började smyga sig på på morgonen så tog en tablett och vilade några timmar, då blev det först värre och sen bättre. På em fick jag känningar på andra sidan huvet :meh: så tog en tablett till, tog på mig solglasögon och gjorde ett par snabba ärenden, sen hem igen. Andra tabletten hjälpte snabbare än första.:up:
Nu har jag precis ätit middag och tagit alla mina tillskott.
Telefonen plingade nyss så det är dags att ta kvällsmedicinerna. 💊
Funderar på om det är något att se på tv ikväll, brukar vara rätt trist på lördagar.
 
Har haft en migrändag. Det började smyga sig på på morgonen så tog en tablett och vilade några timmar, då blev det först värre och sen bättre. På em fick jag känningar på andra sidan huvet :meh: så tog en tablett till, tog på mig solglasögon och gjorde ett par snabba ärenden, sen hem igen. Andra tabletten hjälpte snabbare än första.:up:
Nu har jag precis ätit middag och tagit alla mina tillskott.
Telefonen plingade nyss så det är dags att ta kvällsmedicinerna. 💊
Funderar på om det är något att se på tv ikväll, brukar vara rätt trist på lördagar.

Stjärnornas stjärna börjar ikväll =)
 
Skulle hänga med en vän vid havet idag, men mitt huvud satte stopp för det.
Slutade tvärt med alla antidepressiva för två veckor sedan och huvudet mår bara sämre och sämre. Skulle ta några veckor att bli normal igen så läkaren.
Ska iaf äta middag och sedan åka hem till en kompis och ligga i deras soffa.
 
Sitter och funderar på vilken bil jag ska köpa, Alt 1 KIA Stoic för 2883:- totalt i månaden eller Alt 2 KIA Ceéd för 3547 totalt månaden.
 
På tal om smittsamma sjukdomar och förr i tiden så har jag precis hittat en familj som lyckades ha två små barn som dog inom loppet av ett par månader år 1891. En 4-åring som dog av scharlakansfeber och en dotter på 9 månader som dog av hjärnhinneinflammation. Mamman i familjen dog några år senare, av tuberkulos.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 423
Senast: escodobe
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
530
Senast: tott
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 477
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 919
Senast: RedQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp