Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En Stockholm labbe på sista bilden?
FB_IMG_1576349605037.jpg
 
Barnet somnade vid 20. Kanske kan vända tillbaka dygnet lite nu. Ska kolla på en film strax, som vi ska diskutera på måndag i skolan på den obligatoriska föreläsningen som inte alls är obligatorisk längre 🤪
 
OMG dör. De har en kanal på youtube där barn/ungdomar/äldre gissar sångtitlar/grupper och ibland också vilken film de är från. Fastnade framför en där barn gissar Disneyfilmer (uppenbarligen har jag inte längre tillräckligt små syskonbarn och har glömt mina egna Disneyår eftersom jag inte kunde någon) och en av dem skulle gissa en låt från Lady och Lufsen och hojtade Spaghetti Dogs! :rofl::rofl::rofl:

Länk om någon vill fördriva några timmar.

 
OMG dör. De har en kanal på youtube där barn/ungdomar/äldre gissar sångtitlar/grupper och ibland också vilken film de är från. Fastnade framför en där barn gissar Disneyfilmer (uppenbarligen har jag inte längre tillräckligt små syskonbarn och har glömt mina egna Disneyår eftersom jag inte kunde någon) och en av dem skulle gissa en låt från Lady och Lufsen och hojtade Spaghetti Dogs! :rofl::rofl::rofl:

Länk om någon vill fördriva några timmar.

Jag följer den kanalen! :up::love:
 
Kollar på ”Min pappa är utvecklingsstöd”. Hjördis är vår föreläsare på måndag (vi har henne kontinuerligt genom utbildningen) :)
 
Vi tänker att barnet ska lägga sig så att vi kan fika :p (Barnet har fikat på köpcentrum och fått lussekatt så det går ingen nöd på henne :D )
 
Är så himla glad! Kanske jag kan få det kennelnamnet jag vill ha ändå :p Nu behöver jag bara ansöka och se. Men får komma på några back-ups ifall det inte skulle gå igenom av någon anledning.
 
Mina tankar: "äsch, hur svårt kan det vara? Jag ska virka ett bokmärke"
lite senare: "men ett vanligt sådant är ju tråkigt... måste komma på något sätt att göra det mer personligt... ett katt-bokmärke så klart! :idea:"

Ehh, bokmärke var det ja... den är ca 25cm hög :rofl:
A0F15C0E-D850-4C14-B99A-B9B4DA651114.jpeg

Men för att se det från den positiva sidan: den är i alla fall formad som en katt och har en svans (eller ja, något som ska likna en i alla fall) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
92 93 94
Svar
1 878
· Visningar
55 039
Svar
2 002
· Visningar
62 904
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
731
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 700
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp