Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis duschat och slängt mig i soffan efter lite halvjogg längs min favoritslinga följt av en stund på mitt bästa tänkarställe på en klippa i skogen vid en sjö. En stund att ta tillvara på innan vardagen, där en lite större utmaning väntar under morgondagen, kör igång igen.
 
Lite krasslig idag men det har ösregnat större delen av dagen så har känts ok men en dag på soffan. Har lyckats plantera om en orkidé och nu tänkte jag spela piano. Total nybörjare, men så roligt!
 
Jag behöver ta en buss, fem, sex minuter till sådana där gröna återvinnings containers. Dörr till dörr i princip. Så det är inte oöverkomligt. Känns bara så just nu ;)
Fast det här är en bil som åker runt och har en turlista. Mvh bor långt från Stockholm men deras reklam går runt på flera podcaster.
 
Fast det här är en bil som åker runt och har en turlista. Mvh bor långt från Stockholm men deras reklam går runt på flera podcaster.

Om de stannar utanför min dörr så kunde det vara ett alternativ. Men gissar att man ändå behöver gå för att lämna dem. Istället för att ta bussen, ca 60 meter från min dörren en buss som stannar precis vid återvinningen.
 
Om de stannar utanför min dörr så kunde det vara ett alternativ. Men gissar att man ändå behöver gå för att lämna dem. Istället för att ta bussen, ca 60 meter från min dörren en buss som stannar precis vid återvinningen.
Ja nu vet ju inte jag din adress men är karta om man går in på länken.
 
Om de stannar utanför min dörr så kunde det vara ett alternativ. Men gissar att man ändå behöver gå för att lämna dem. Istället för att ta bussen, ca 60 meter från min dörren en buss som stannar precis vid återvinningen.
De tar emot större saker också, inte bara förpackningar.
Allt som man kan bära själv, t.ex. dammsugare, kemikalier, textil, trasigt glas, porslin etc
Fast du kanske menar att du åker till en åvc?
 
De tar emot större saker också, inte bara förpackningar.
Allt som man kan bära själv, t.ex. dammsugare, kemikalier, textil, trasigt glas, porslin etc
Fast du kanske menar att du åker till en åvc?

Det handlar om tomma tomataskar, apotea kartonger, sillburkar och liknande. Så ingenting tungt. Bara mycket så det är två översvämmade plastpåsar modell större.

Det är bara jag som gnäller allmänt på hur jobbigt det är :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 676
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 799
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 971
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
6 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp