Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pållan fick hästgodiset som ofta kaniner och marsvin älskar men tydligen inte mina och grannens djur så 10 kg till pållan då 😂.
#godisimånaderfram. Nu ska jag fixa klart stallet 😊. Sen hem och börja med middagen å så steka pannkakor :).
 
Jag är väldigt mycket i min bubbla just nu men när jag kliver utanför den dyker det upp många frågetecken.
1. Varför handlar alla låtar om att köra långsamma bilar
2. Varför är Gunilla med i melodifestivalen
3. Varför kostar en kaffe och en bulle halva min lön

Tack för att du lyssnade på mitt TED-talk.
 
Hemma och katten sitter som vanligt vid dörren. Funderar på om hon kommer springande när jag sätter nyckeln i dörren eller om hon känner igen mina fotsteg:idea: Jag gissar på det senare, men hon är snabb som en vessla så hon kanske kastar sig ut i hallen när jag låser upp.
 
Jag är väldigt mycket i min bubbla just nu men när jag kliver utanför den dyker det upp många frågetecken.
1. Varför handlar alla låtar om att köra långsamma bilar
2. Varför är Gunilla med i melodifestivalen
3. Varför kostar en kaffe och en bulle halva min lön

Tack för att du lyssnade på mitt TED-talk.

Högst relevanta funderingar!!
 
Jag fick ingen tid till vårdcentralen utan de hänvisade mig istället till Akuten ”om jag upplevde besvär.”
Jag åker väl för f-n inte till AKUTEN för potentiell halsfluss?! :rage: :cautious:
Det fick min syster göra med mitt syskonbarn för de vägrade ta emot henne på VC för de skulle avvakta tyckte dom.
Akuten tyckte att det var helt fel av VC då hon inte orkade varken äta eller dricka och hade jätteont.
 
Det fick min syster göra med mitt syskonbarn för de vägrade ta emot henne på VC för de skulle avvakta tyckte dom.
Akuten tyckte att det var helt fel av VC då hon inte orkade varken äta eller dricka och hade jätteont.
Ja hade det gällt sonen så hade jag tänkt annorlunda också, men nu avvaktar jag och ser. Om inte annat får det bli jourmottagningen igen på lördag. 🤷🏻‍♀️ jag kan ju ändå hålla mig någorlunda på benen med smärtstillande och febernedsättande. 👌🏻
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 174
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
67 717
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
818
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 356
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp