Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit seg idag igen. Sov några timmar på dan/em så nu har jag tagit mer av en kvällsmedicin så jag förhoppningsvis sover bättre inatt.
Vill duscha men är seg.
 
Jag ar tydligen allergisk mot hasselnots trad. 🙄 Da tradelandena (filbert) blommar just nu men langa (eh? Tradar? sadana dar hangen som aven bjorkar har) det Filbert som ska bli runt 90000 ton hasselnotter att saljas i host. Lat oss bara saga att det ar manga langa Filbert hangen som borjar slappa pollen nu.

Naturligtvis var jag informerad att det ar valkannt (eh, huh?) att Filbert allergi kan utvecklas till en mycket allvarlig allergi och att man bor ha en epipen med sig alltid. :cautious: Jag har tre i kylskapet ... kanske dags att lagga tva i vaskan da.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 191
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
67 738
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
818
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 370
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp