Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har gått på lov! 😍😍🙌🏻 Tio dagar ledigt nu, ska bli så skönt!

Kom hem till paketleverans i brevlådan också, jag hade beställt hem exemplar av de pysselböcker jag skapat för barn och som ligger uppe på amazon. Helt otroligt kul att faktiskt HÅLLA i dem! 😁
Sonen fick ett exemplar av varje och har inte lagt dem ifrån sig sedan dess, det var svart 2h sen. 🤣 Tänker att det är ett gott betyg? 🤓
DA39B456-601F-436E-8A4D-D8421098B338.jpeg
 
Försöker adaptera till huslivet i villaförort vilket bland annat innebär att veta när det kommer barn och plingar på. I höstas fick jag veta av fellow förskolemamma att folk tydligen går bus eller godis här. ”Har du förberett dig för ikväll? Förra året gick det 70 godispåsar, så i år har jag gjort 90” och jag kände hur livet rann ur mig och ner i brunnen på den regniga förskolegården. Så igår kväll fick jag GOOGLA och tog reda på att i min del av landet går man tydligen påskkärring på Skärtorsdagen. Så nu har jag köpt mängder med godis. Men det regnar och absolut ingen har varit här.

Tråkigt, då får jag äta upp det själv :angel:
 
Försöker adaptera till huslivet i villaförort vilket bland annat innebär att veta när det kommer barn och plingar på. I höstas fick jag veta av fellow förskolemamma att folk tydligen går bus eller godis här. ”Har du förberett dig för ikväll? Förra året gick det 70 godispåsar, så i år har jag gjort 90” och jag kände hur livet rann ur mig och ner i brunnen på den regniga förskolegården. Så igår kväll fick jag GOOGLA och tog reda på att i min del av landet går man tydligen påskkärring på Skärtorsdagen. Så nu har jag köpt mängder med godis. Men det regnar och absolut ingen har varit här.

Tråkigt, då får jag äta upp det själv :angel:
Jag skulle kunna offra mig! 😄
 
Försöker adaptera till huslivet i villaförort vilket bland annat innebär att veta när det kommer barn och plingar på. I höstas fick jag veta av fellow förskolemamma att folk tydligen går bus eller godis här. ”Har du förberett dig för ikväll? Förra året gick det 70 godispåsar, så i år har jag gjort 90” och jag kände hur livet rann ur mig och ner i brunnen på den regniga förskolegården. Så igår kväll fick jag GOOGLA och tog reda på att i min del av landet går man tydligen påskkärring på Skärtorsdagen. Så nu har jag köpt mängder med godis. Men det regnar och absolut ingen har varit här.

Tråkigt, då får jag äta upp det själv :angel:
Visst är det tråkigt. Har också godis hemma och ingen har varit här i regnet. Men min lärdom är att de kan komma hela helgen....
 
Gick på bio efter jobbet. Höll på att somna där...
Skulle inte ha betalat fullpris för denna film iaf
Hade 50% genom Bio passet
May December = 1i betyg
 
Brukar ni bli firade på jobbet på era födelsedagar?
Jag har aldrig blivit det. Och lär inte bli det nu när jag fyller 50 i nästa vecka...
Lär inte bli firad på något annat sätt heller...
Farsan är ju dement, så han minns inte ens vad det är för dag idag eller månad
Morsan kanske
Har ingen kontakt med syrran alls längre
Och min sk vänner lär inte heller höra av sig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 111
Senast: cewe
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
82 83 84
Svar
1 668
· Visningar
48 963
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
7 946
Senast: bollen__
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 690
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ni som flyttat långt..
  • Burkfisk
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp