Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brukar ni bli firade på jobbet på era födelsedagar?
Jag har aldrig blivit det. Och lär inte bli det nu när jag fyller 50 i nästa vecka...
Lär inte bli firad på något annat sätt heller...
Farsan är ju dement, så han minns inte ens vad det är för dag idag eller månad
Morsan kanske
Har ingen kontakt med syrran alls längre
Och min sk vänner lär inte heller höra av sig
På mitt jobb firas jämna decennier.

Säg till här på rätt dag om du vill så vi får möjlighet att gratta i alla fall! 🎉
 
Brukar ni bli firade på jobbet på era födelsedagar?
Jag har aldrig blivit det. Och lär inte bli det nu när jag fyller 50 i nästa vecka...
Lär inte bli firad på något annat sätt heller...
Farsan är ju dement, så han minns inte ens vad det är för dag idag eller månad
Morsan kanske
Har ingen kontakt med syrran alls längre
Och min sk vänner lär inte heller höra av sig
50 och 65 brukar det bli present. Chefen brukar då han har ihåg uppmärksamma födelsedagar under uppropet.
 
Ungdomliga grannen påpekade precis att det blir mer och mer ”ymnigt” med löjrom i snacksen 😅

IMG_9421.jpeg
 
Skrev en kommentar på Facebook. Tydligen uppskattades inte det för nu fick jag arga sms(!) av en idiot som bestämt sig för att leta reda på mitt telefonnummer... Känns lagom kul. Idioten har blockat mig, men jag har ändå skrivit till admin i gruppen för att berätta om det hela.
 
Är sugen på fiskpudding..... har ingen fisk hemma ens. Lät faktiskt aktivt bli att köpa det eftersom jag har annat jag kan äta och inte vill äta mig trött på fiskpudding. Jag ångrar mitt aktiva skitval!!!!!!
 
Ser fram emot heeelg :love:
Har preppat för brunch imorgon, typ 9pers ramlar förbi! Någon typ av inflyttningsfest kanske (kommer vi kalla den om vi inte orkar styra upp en ”riktig”) :D

Spenat- och fetaostpaj, bulgursallad, kycklingspett som ska grillas, TVÅ pannkakstårtor och en daimtårta. Och ost och chark och bröd. Bra ursäkt för en massa god mat, det här med besök!
(Och jag gillar att steka pannkakor :angel: )

Innan dess blir det dock dressyrkurs på favoriten på ridskolan imorn bitti. Fin helg 🥰
 
Kan uppdatera med att admin i gruppen svarade snabbt och efter att ha fått skärmdumpar på allt så blev idioten utesluten ur både den och några andra grupper som visst hade samma admin. Känns bra ändå. Fast nu lär jag väl få arga sms för det. (Om det händer så blockar jag idioten)
 
Förutom att promenixa lite längre idag med sällskap, fixa pållans box (fick vilodag efter en hel veckas varierad motion), plugga och så följa med sambon en sväng till stan ikväll och ta med hämtmat till middag; är ju som fredag fast torsdag 😄 så blev det lite påskpyssel; fylla påskägg (men hur söta är inte "påskharens morötter?!" 😁 så himla färska så några slank ner 😅😋) och påskpynta lite 😊. Eftersom ju påsklilja är giftigt för katt fick det bli en gul calanchoe och med lite påskdekoration blir det med riktigt fint 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 111
Senast: cewe
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
86 87 88
Svar
1 751
· Visningar
51 887
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
7 965
Senast: bollen__
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 696
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp