Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit frukost. Planerar en lite längre joggingrunda som jag är noll sugen på. Man skulle ju tro att lusten någon gång skulle infinna sig men de gångerna är lätträknade.
Sen ska jag köpa take away-lunch.
 
Hos Nordea står det att dragningar till bankgiro görs mellan 00.15-9.45 så de borde fortfarande kunna göra dragningen.

Bankgiro och e-faktura är dock inte samma sak och jag hade inte förutsatt att det funkar likadant.

Edit, kollade mitt (nordea) konto nyss och alla mina e-fakturor med idag som förfallodatum är dragna.
 
Nya chefen här kan noll om hur man fluffar sin personal. Inga påskägg. Inget godis. Heller inga mutor från konsultbolagen trots att vi haft flera sedan förra påsken.
Vår VD blev ombedd av den andra chefen att slösa pengar på påskgodis. Vds fru blev skittjurig (hon är här måndag och tisdag) det är nämligen bara socker och det skall man inte äta. -vad vi väljer att göra för personalen har inte du med att göra och så vitt jag vet är de myndiga fick hon till svar.

Vem som har ätit mest? Jo vd har nog ätit ikapp under onsdagen och idag.
 
Asså. Gått på kursen Inköp 2. Ingen information om kurslitteratur. Inget svar av läraren om annan bok (finns inte...typ) eller fortsätta i inköp 1 då halva boken är ogenomartbetad; första modulen ser inte ut att stämma men resten!! En hel radda uppgifter ska vara inne på söndag 23.59 idag skärtorsdag har jag fortfarande inte fått besked om vilken bok det gäller! Får göra utifrån det jag tror. Blir det fel blir det. Kan inget annat göra ändå just nu.
 
Den ska betalas idag. Är e-faktura, så förhoppningsvis provar de att dra igen.
När jag missat en e-faktura hos Nordea och sedan bara godkände/signerade på dess förfallodag så drogs inte pengarna. Jag behövde ändra datum till följande dag och signera igen för att betalningen skulle ske.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 108
Senast: cewe
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
77 78 79
Svar
1 579
· Visningar
46 871
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
7 937
Senast: bollen__
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 684
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp