Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fascineras lite av att mina ridtights på tradera fortfarande bara har ett bud på 10 kr. Inga flotta märkessaker, men väldigt lite använda och helt felfria. Nåja. Hur det än går så känns det bättre att få sålt dem till någon som kan ha användning för dem istället för att de ligger i en garderob hos mig :) !
 
Ska på intervju nästa torsdag. Inte drömjobbet, men in this economy känner jag inte att jag kan vara kräsen. Sitter därför och kollar på en elcykel då det enligt maps bara skulle ta mig 30min att cykla dit. Perfekt då jag även skulle behöva börja röra både på mig och siffrorna ned på vågen ^^
 
Ska på intervju nästa torsdag. Inte drömjobbet, men in this economy känner jag inte att jag kan vara kräsen. Sitter därför och kollar på en elcykel då det enligt maps bara skulle ta mig 30min att cykla dit. Perfekt då jag även skulle behöva börja röra både på mig och siffrorna ned på vågen ^^
Hoppas intervjun går bra! 😊
 
Ska ta lite glass och titta på döingserien tänkte jag. Var lite roligt tidigare i dag när jag åt middag, rester från i går, gott, men orkade inte allt. En bit kött studsade ur tallriken när jag delade den och förstås ner på golvet. Där under mig låg spionen och gjorde det han gör bäst, spionerar, ochc biten var borta innan han hann smaka på den knappt. Jag tittar ner och ser ett sött "litet" huvud med sås på! :rofl: Skrattade gott åt honom och torkade av honom med lite papper. Han blev glad för lite omvårdnad, så där och ännu gladare när han fick mina rester sedan!

Annars har jag mest sovit och varit ute med honom på prommisar. Blivit en lugn dag. Trött. Går nog över.
 
Tex om en lånar ut pengar till ngn en inte känner kanske? Vet ej hur vanligt det är just på Buke dock.
Då skulle jag ta det privat med den man lånat ut till, och inte skrivit att någon annan kan göra det, om en specifik person som kan se/läsa det.

Alltså, jag personligen skulle känna mig typ kränkt (kanske fel ordval?) om jag såg någon annan skriva till en tredje person att de kunde undersöka mina skulder och uppgifter hos Kfm. Det är liksom mitt privatliv.

Om man bara upplyser att folk kan ta reda på såna uppgifter hos Kfm etc utan att knyta det till en specifik person så vore det en annan sak tycker jag.
 
Han var bäst ikväll
 

Bifogade filer

  • 20240418_203726.jpg
    20240418_203726.jpg
    155,4 KB · Visningar: 24
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 105
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 718
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 915
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 070
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp