Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja men om man trror sig fattat fel är det lätt att kolla. Mest bara så..
Eller så frågar man?

Jag vet att det är offentligt och allt det är, men @Sonic76 har varit öppen med sina skulder här, det känns faktiskt bara märkligt att föreslå någon att kolla det bara för att man tror sig fattat fel. Hade jag varit @Sonic76 hade jag blivit ledsen över ditt inlägg just eftersom hon själv varit så öppen och ditt inlägg kan antyda att istället för att fråga henne ska man kolla upp henne, som om hon typ inte talar sanning. Känns inte bra i magen faktiskt. Bara för någon annans höga nyfikenhets skull.
 
Eller så frågar man?

Jag vet att det är offentligt och allt det är, men @Sonic76 har varit öppen med sina skulder här, det känns faktiskt bara märkligt att föreslå någon att kolla det bara för att man tror sig fattat fel. Hade jag varit @Sonic76 hade jag blivit ledsen över ditt inlägg just eftersom hon själv varit så öppen och ditt inlägg kan antyda att istället för att fråga henne ska man kolla upp henne, som om hon typ inte talar sanning. Känns inte bra i magen faktiskt. Bara för någon annans höga nyfikenhets skull.
Du uttrycker dig så mycket bättre än mig 😅
 
Har tittat på what Jennifer did dokumentären och känner mig så olustig i hela kroppen. Förstår inte riktigt heller varför jag tittar på sånt som bara får mig må skravligt :crazy:
 
Det här med The Walking Dead, ser ju om den igen och funderar på den. Det är inte en döingserie egentligen. Det är en serie om överlevnad. Om kärlek. Längtan. Styrka.
Och den är så bra gjord.

Har lite huvudvärk och har tagit Alvedon. Sitter med filt också och fryser lite. Har ätit min glass så det kanske beror på det, eller på att det faktiskt är kallt ute. Ska nog försöka komma i säng snart, men ska äta lite om en stund så får vänta tills dess så jag inte lägger mig hungrig.
 
Grattis på din dag @godisklubba!

29f08f046daaabdabb40a7a9aa5add06.jpg
 
Är jättetrött men kan inte sova pga. brutal pleuritsmärta och hur jag högt kan höra hur det växelvis bubblar och sedan "frasar" i lungan 😓 Min opererade rygg är inte heller nöjd med att sitta upp och sova för att få luft 😭

Usch låter inget kul alls! Krya på dig!
 
Jag som ALLTID är onaturligt varm har nu helt plötsligt börjat frysa. Alltså det är ju inte direkt värembölja ute men jag är alltså ALLTID varm annars. Nu har det slagit om helt och hållet. Känner mig typ djupfryst, iskalla händer, iskallt ansikte, har fårskinnstofflor, två tjocktröjor och sitter under en filt och huttrar 😅
 
Jag som ALLTID är onaturligt varm har nu helt plötsligt börjat frysa. Alltså det är ju inte direkt värembölja ute men jag är alltså ALLTID varm annars. Nu har det slagit om helt och hållet. Känner mig typ djupfryst, iskalla händer, iskallt ansikte, har fårskinnstofflor, två tjocktröjor och sitter under en filt och huttrar 😅
Feber?
 
Jag som ALLTID är onaturligt varm har nu helt plötsligt börjat frysa. Alltså det är ju inte direkt värembölja ute men jag är alltså ALLTID varm annars. Nu har det slagit om helt och hållet. Känner mig typ djupfryst, iskalla händer, iskallt ansikte, har fårskinnstofflor, två tjocktröjor och sitter under en filt och huttrar 😅
För mycket kall löjrom! Jag sade ju att du skulle micra den... :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 107
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 718
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 915
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 070
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp