Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrivit ihop instruktioner på hur man skannar och lägger in bilden i word. Eftersom man bara kan skanna i pdf blir det extra krångligt. Den blev på 14 sidor (bilder). Men nu bör även en verklig novis kunna göra det enligt instruktioner.

Dricker lite ljummet te och känner mig ganska nöjd över dagen. Ska ta en sista titt på mina AF och FK manualer för ledighet/frånvaro. Jag har dödat en halv skog idag eftersom jag är en pedant som vill kunna skriva ut för att redigera.
 
Om psykologen ger en blå micro i avslutningspresent är det säkrast att hålla den med skyddsplasten uppåt för att snabbt kunna få slut på färgrelaterade vanföreställningar?

Nä, jag fattar inte heller @Tranan aldrig hört. Vilket sammanhang är uttrycket hämtat från?🤓

Hoppas självklart du får den (din?) blå sida precis där du vill ha den!
Innan pesten så tog jag några flyg lektioner. Och läran sa hatt jag skulle hålla den blåa sidan upp.
 
Aha! Typ att flygplanet/flygplanets vingar var blå på ovansidan? Tack för förklaringen. :)
1714052260239.png


Instrumentet som visar planets vinkel är blå på den sidan som himmelen är och bruna är det man ska undvika
 
Uppdatering på mitt myrproblem:
Efter tipset om kanel så blandade jag ett litet murbruk av kanel och vatten (alltså så mycket svårare än det låter, kanel har verkligen dåliga sociala skills!) och liksom spacklade lite uppe vid rören där hålen är. Städade bort de myror som var i köket innan och har nu inte sett en enda myra sedan dess!

Så tack för tipset! 🙌🏻
 
Allmänt frusen och lite trött, ska strax iväg på vattengympa. Blir nog skönt att komma ned i varmbassängen och träna lite, så kan jag med gott samvete vila ikväll. Och bli varm!
 
Släppt ut hästarna som fått stå och torka upp efter hovslagaren var här. Stängt åt hönsen, utfodrat katter och hundar och ska snart utfodra mig själv. Kom iväg sent till affären och hittade inte allt jag skulle men får lösa det i morgon, i morgon är en annan dag.
 
Hjälper mamma med en blodtrycksmätare. Testade på mig först. Gick från "allvarlig hypertoni" till "optimalt blodtryck" när jag läste ordentligt och satte macheten åt rätt håll 🤷
Hypertoni pratade läkaren om med nya medicinen i kombination med mina andra.
Hon bara ja men du tog ekg 2017 och det såg bra ut.
Öh ja för 7 år sen hahahaha
Men men vi får se om det blir ett nytt snart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 336
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 731
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 926
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 091
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp