Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte okej när det bara är fem dagar kvar av april. En plus och snöblandat här också.
FB_IMG_1714108835750.jpg

:meh:
 
Höll precis en presentation för hela företaget. Trodde jag. Satt uppe till 22 igår kväll och tog fram den. Jag och min chefs chef presenterar oss, jag delar presentation i helskärm och kör den. Blir sjukt nöjd. Stänger ner presentationen. Inser att jag inte är kvar i mötet utan hoppades ur samtidigt som jag delade skärm 🙃

Aja, glad fredag då!
 
Höll precis en presentation för hela företaget. Trodde jag. Satt uppe till 22 igår kväll och tog fram den. Jag och min chefs chef presenterar oss, jag delar presentation i helskärm och kör den. Blir sjukt nöjd. Stänger ner presentationen. Inser att jag inte är kvar i mötet utan hoppades ur samtidigt som jag delade skärm 🙃

Aja, glad fredag då!
Men oj! Var det ingen i mötet som märkte det och informerade dig?
 
Nu hoppas jag att den nya medicinen hjälper mina fotsmärtor

Vad har du för skor? Be om remiss för att göra ortopediska inlägg. Du blev väl utskriven från reumatologen, men kanske kan även vc skriva en remiss? Bra, skor, riktiga formgjutna inlägg och viktnedgång är de tips jag fått. Saroten tror jag tyvärr inte är lösningen på fotsmärtor. Hittar de ngt på ultraljud på fötterna kan kortisoninjektioner ev hjälpa lite på traven, men de kan inte behandla om de inte hittar ngt.
 
Läser tips inför fotografering och visning hos mäklaren. Håll det enhetligt och neutralt. Ljusa färger och linnelakan i sängen.
Herregud!
Mitt hem är allt annat än neutralt och jag äger inga ljusa, exklusiva linnelakan. Mitt hus passar liksom inte in i mäklarmallen :nailbiting: :cry::rofl:
 
Läser tips inför fotografering och visning hos mäklaren. Håll det enhetligt och neutralt. Ljusa färger och linnelakan i sängen.
Herregud!
Mitt hem är allt annat än neutralt och jag äger inga ljusa, exklusiva linnelakan. Mitt hus passar liksom inte in i mäklarmallen :nailbiting: :cry::rofl:

Haha! Mitt hem är typ shäslong, franslampor, sammetgardiner, oljemålningar, porslinsstatyer :angel:
 
Sitter själv på kontoret med en unghund som skäller nästan oavbrutet efter chefen, går inte att avbryta längre :crazy: kan inte fokusera på jobbet! Tycker att chefen får skylla sig själv där om jag inte arbetar så mycket 😅

Har skickat meddelande till honom och talat om vad unghunden gör men inget svar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 436
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 742
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 927
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 104
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp