Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här VRÄKER det ned snö. 😩 Jag skulle egentligen åka ut till pappas hus och organisera, men vågar fasiken inte ut och sladda på sommardäck i det här vädret. :meh: :(

Får avvakta ett par timmar och se hur vädret utvecklar sig.

Så istället dricker jag te - långsamt - och scrollar Buke. 😁
 
Men hallå, finns det krav också??? :eek:
:D:p
Inte krav, önskemål. De männen finns på öar långt ute i havsbandet där det mest bara finns får oh havsfåglar i övrigt :up:

Alltså mer än en vill jag inte ha, (eller? 🤓) så det torde finnas så det räcker till nästkommande på listan också. 🤓😂
Jag klarar mig också med en, bevare mig väl för fler! :eek:

Det bästa vore ju om vi hade olika tycke och smak.
Det är ju det jag försöker förmedla så att vi kan komma överens! Jag haft ju redan barn också och ska definitivt inte ha fler så då kan jag ta en lite äldre, svårmodig man :D
 
Här VRÄKER det ned snö. 😩 Jag skulle egentligen åka ut till pappas hus och organisera, men vågar fasiken inte ut och sladda på sommardäck i det här vädret. :meh: :(

Får avvakta ett par timmar och se hur vädret utvecklar sig.

Så istället dricker jag te - långsamt - och scrollar Buke. 😁
Några mil bort här hos oss är det bara regn. Men så vansinnigt glad jag är att vi avbokade terrängträning i gropen i Heby idag!
 
Hundjäveln fick syn på grannkatten och kom lös.
Som tur var stannade hon där katten smet in.

Jag är oerhört tacksam för att sarotenet funkar direkt.
Att sova utan nervsmärtor i fötterna är en välsignelse.
Men jag är förvånad att den hjälpte så fort.
 
Även om det inte är särskilt varmt så skiner solen och vad jag förstår är det långt mycket bättre än vad många andra har. 7.3 planerade km blev milen. Skönt att ha det gjort,
IMG_7631.jpeg
 
Hittade något klipp på FB om musik under vissa år. Nu 1984, och jag inser att det är min musik, den jag alltså lyssnar på fortfarande. Fullständigt ratar dagens musik och vet knappt vad som görs i dag, spottar och fräser för det låter gräsligt och väljer det gamla så fort jag kan. Och det gamla börjar ju verkligen bli gammalt nu.
En gång jobbade jag på ett dragspelsmuseum (jo sant) fast jag nog mest var i fiket.
Det kom bussar med gamlingar. En mkt gammal dam som stapplade fram med rullator klagade över att det aldrig spelades dragspel numera. Lite förvånat invände jag att många moderna artister använde dragspel. Men nej, det dög inte - det skulle vara som Calle Jularbo.

Jag tror man befäster sin musiksmak i 20-åren och stannar där, även om man uppskattar även nytt?
 
Hundjäveln fick syn på grannkatten och kom lös.
Som tur var stannade hon där katten smet in.

Jag är oerhört tacksam för att sarotenet funkar direkt.
Att sova utan nervsmärtor i fötterna är en välsignelse.
Men jag är förvånad att den hjälpte så fort.

Generellt tar det flera veckor för saroten att ev. ge ngn effekt, ibland mer. Men huvudsaken är ju att du tycker att du mår bättre! Varför och hur är ju inte viktigt egentligen.
 
Senast ändrad av en moderator:
Generellt tar det flera veckor för saroten att ev. ge ngn effekt, ibland mer. Men huvudsaken är ju att du tycker att du mår bättre! Varför och hur är ju inte viktigt egentligen.
Jo såklart. Men som du säger, det brukar ju ta tid.. jag är dock bara glad att slippa smärtan på kvällarna
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 493
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 756
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 948
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
6 305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp