Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVII

Fredag! 🙌🏻 15 arbetsdagar kvar till sommarlov, mitt utmattade jag kan knappt vänta. 😅

Lite besviken då helgens vandring verkar bli inställd. Vi får se om jag och sonen tar oss ut ändå eller om vi hittar på något annat istället. Extra irriterande eftersom jag valt bort annat till förmån för det här. :meh:
 
Vaknade tidigt, gick till rastgården med hundarna och kom precis hem igen. Nu är det dags för frukost :) Känner också att jag kommit till en punkt då jag verkligen måste ta itu med en rad saker som jag egentligen inte orkar med, men jag orkar inte heller ha det så som det är nu med en hel del saker i livet. Så. Jag börjar idag. Inte "på måndag när det är ny vecka" som jag annars brukar tänka. Fredag får bli en bra dag för lite nystart.
 
Fredag! 🙌🏻 15 arbetsdagar kvar till sommarlov, mitt utmattade jag kan knappt vänta. 😅

Lite besviken då helgens vandring verkar bli inställd. Vi får se om jag och sonen tar oss ut ändå eller om vi hittar på något annat istället. Extra irriterande eftersom jag valt bort annat till förmån för det här. :meh:
Jag har 19 om jag får som jag vill. Gissar att ni slutar tidigare än oss.
 
Strort grattis på födelsedagen i efterskott @Sassy! :heart

The-Secret-Garden-Cake.jpg
 
Ligger och försöker ta sovmorgon efter en natt med oroliga hundar och en påminnelse om varför jag inte vill bo i lägenhet med dem, men det går inget bra. Kommer gå åt mycket energidryck på vägen hem i eftermiddag 😅
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
68 800
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 991
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 155
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 227

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp