Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har rastat hund, har fotat och sedan lagt ut lite till försäljning i en grupp, ätit en clementin, ätit en chokladbit och tror jag ska vila lite eftersom jag är gräsligt trött.
 
Trav på altanen.
Hockeyn har jag gett upp.
IMG_8339.jpeg
 
Det ar himla skont att vakna Lordag morgon nar det ar en tredagars weekend och Mondagen ar ledig ocksa.:) Jag har inte varit hemma en enda dag det har lasaret, inte missat en enda korning. Jag kanner mig lite skor och trott ... men snart ar det over, nu ar det 14 arbets dagar kvar innan lov.
 
Stängt av hockeyn och tittar på Fame (serien) nostalgi på hög nivå. Skådespeleriet, sångrösterna och koreografin är kass men oj vad mycket minnen och en charm som senare, mer polerade och 'proffsiga' serier och filmer som Glee saknar.
 
Någon som vet varför Klarna skickar brev om varenda transaktion på deras kort?

Min man får massor med brev, trots att det redan är betalt och klart..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 175
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 346
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
71 016
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 566
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp