Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Serpadesign är underbar!
jag kan också tipsa om LifeInJars, AntsCanada och Exotics Lair om man vill ha lite udda prylar att snöa in på. :D
AntsCanada kände jag igen och jodå, jag har en av deras videor på min titta senare lista! :laugh:
Jag har börjat prenumerera på några renoveringskonton, där de reparerar gamla saker :angel: Tex denna:
Det är bara underbart ibland att se skickliga personer göra det de är bra på :love::up:
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Det är bara underbart ibland att se skickliga personer göra det de är bra på :love::up:
AntsCanada förtjänar en show på Discovery. Hans narration och filmkvalitet är oslagbar! :D

Och visst är det underbart att se folk nörda ned sig med passion. Vad som helst kan verkligen bli intressant!
Jag gillar också videos där de låter riktiga experter analysera scener i filmer och serier. Taget med en klackspark givetvis. :)
 
AntsCanada förtjänar en show på Discovery. Hans narration och filmkvalitet är oslagbar! :D

Och visst är det underbart att se folk nörda ned sig med passion. Vad som helst kan verkligen bli intressant!
Jag gillar också videos där de låter riktiga experter analysera scener i filmer och serier. Taget med en klackspark givetvis. :)
Ska kolla in honom! :up:

Åh ja, de är roliga! Science made fun liksom, jag följer en del såna också, :D Wired :up:
Men även FBE/React, jag är lite av en sucker för reaction videos :angel: SortedFood är en rolig matlagningskanal som jag egentligen bara tittar på för att de är roliga :D
Ett par kriminella kanaler med historier om riktiga mord och sånt också :o ett tag så tittade jag på en sån kanal som hade sån musik i videorna att jag somnade till dem :rofl:
Geez, när jag kollar på mina prenumerationer så hoppar jag tillpå nästan varje namn och tänker "åh, och den där! och den där!" För många bra kanaler :cautious::D
 
  • Haha
Reactions: Sel
Ska kolla in honom! :up:

Åh ja, de är roliga! Science made fun liksom, jag följer en del såna också, :D Wired :up:
Men även FBE/React, jag är lite av en sucker för reaction videos :angel: SortedFood är en rolig matlagningskanal som jag egentligen bara tittar på för att de är roliga :D
Ett par kriminella kanaler med historier om riktiga mord och sånt också :o ett tag så tittade jag på en sån kanal som hade sån musik i videorna att jag somnade till dem :rofl:
Geez, när jag kollar på mina prenumerationer så hoppar jag tillpå nästan varje namn och tänker "åh, och den där! och den där!" För många bra kanaler :cautious::D

SortedFood är himla trevliga, ja! Även BingingWithBabish. :)
Haha, det finns Alldeles för många! Hälften prenumenerar jag inte ens på, men jag tittar på dem såpass ofta att de kommer upp bland mina rekommendationer ändå. :D HiHo kids meet och kids try till exempel. :o Särskilt kids meet, jag tycker att de brukar hitta sådana fantastiska personer att representera framför ungarna.
 
Yngsta dottern hemma och sjuk än så maken fick skjutsa äldsta dottern till fritids idag. Jag har inte gått upp än men får väl lov att göra det och börja jobba lite.
 
4356D501-D478-4FA0-9FAA-D215D563B20A.jpeg

:rofl::rofl:
 
Var med om det äckligaste någonsin. Varning om ni är äckelmagade! Går in på tunnelbanan och ser att någon kräkts ner väggen till vänster där man kliver in. Blä! Börjar gå framåt på tunnelbanan för att slippa stå brevid skiten.
Där står mannen som kräkts ner väggen 🙈 Han kräks igen och mumlar "förlåt förlåt jag tror det är magsjuka förlåt" och fortsätter sedan gå vidare till nästa ståplats - för att kräkas igen :eek:
Tunnelbanan sniiiglar sig fram. Det var fruktansvärt. Jag står kvar där jag står för jag inser ju att han förmodligen kräkts lite här och där. Fattar INTE varför folk inte klivit av på perrongen innan. Jag vill bara ut, ut, ut och plockar fram min handsprit och tvättar händerna.
Dörrarna öppnas och folk väller ut. De som står på perrongen och väntar på tunnelbanan ser ut så här :confused: Går in, men hälften går ut igen. Fattar inte varför de som stod kvardär inne stod kvar.
 
Var med om det äckligaste någonsin. Varning om ni är äckelmagade! Går in på tunnelbanan och ser att någon kräkts ner väggen till vänster där man kliver in. Blä! Börjar gå framåt på tunnelbanan för att slippa stå brevid skiten.
Där står mannen som kräkts ner väggen 🙈 Han kräks igen och mumlar "förlåt förlåt jag tror det är magsjuka förlåt" och fortsätter sedan gå vidare till nästa ståplats - för att kräkas igen :eek:
Tunnelbanan sniiiglar sig fram. Det var fruktansvärt. Jag står kvar där jag står för jag inser ju att han förmodligen kräkts lite här och där. Fattar INTE varför folk inte klivit av på perrongen innan. Jag vill bara ut, ut, ut och plockar fram min handsprit och tvättar händerna.
Dörrarna öppnas och folk väller ut. De som står på perrongen och väntar på tunnelbanan ser ut så här :confused: Går in, men hälften går ut igen. Fattar inte varför de som stod kvardär inne stod kvar.
:eek::crazy:
Jösses..! Stackars arbetare som kommer att behöva städa upp det där också ... :yuck:
Alltså, jag skulle försöka skaffa fram en påse att kräkas i åtminstone, men man kanske inte är så klartänkt när man blivit magsjuk - tycker lite synd om honom också, han måste ha blivit sjukt stirrad på. Förståeligt nog.
 
:eek::crazy:
Jösses..! Stackars arbetare som kommer att behöva städa upp det där också ... :yuck:
Alltså, jag skulle försöka skaffa fram en påse att kräkas i åtminstone, men man kanske inte är så klartänkt när man blivit magsjuk - tycker lite synd om honom också, han måste ha blivit sjukt stirrad på. Förståeligt nog.
Nej alltså, han var en städad man i 40 årsåldern. Men han var totalt panikslagen - gissar på att han kanske har någon slags kräkfobi. Visst såg han ut att må illa men sådan panik i ögonen alltså. Tycker jättesynd om honom och det var ju ingen som ville hjälpa honom direkt eftersom han konstant ursäktade sig med att det nog var magsjuka. Hoppas han kom hem ordentligt och att han är ok.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
851
· Visningar
45 944
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 108
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 511
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp