Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är tillbaka i stan och hann precis springa genom lägenheten som en virvelvind och byta om i all hast. Ska på vin-kväll med mina ungdomliga kollegor. Hann dock inte duscha men duschade lite parfym och liksom sprang igenom 😅
Mvh 1700-talet skickade en brevduva och ville ha tillbaka sin hygien
 
Blä vad mkt folk på lilla lokala ica..hostade i armvecket en gång för en skulle fatta o backa..Jäkla folk...Får faktiskt bli en färdig räkpastasallad till middag före stallet. Morfar var så sugen på kaffebröd o kände sig till besvär att jag fick åka för det. Men inte alls!!! Han har hjälpt mig mkt när jag var liten och han sa att det kommer en gång jag får hjälpa till tillbaka och där är vi nu; jag 32 och han 85 ❤ och inte mindre i dessa tider! Så lämnat lite varor på behörigt avstånd.

Jag är så grinig att jag säger till (vänligt givetvis) :D

Klart morfar ska ha kaffebröd :love:
 
Hämtade ut paket från kicks. I paketet fanns en provparfym och jag tänkte inte så mycket utan sprutade på lite för att lukta. Var sedan tvungen att titta vad i hela friden det var.
Tommy Hilfiger herrparfym. Mjaha, luktade "snubbe" blandat med Axe, Dubbeldusch, något träigt och alkoholiserad gubbe. :wtf:

Duschade lite snabbt och igen utan att tänka satte jag på mig Escadas Sorbetto Rosso. Som luktar vattenmelon och mandarin typ. Nu märkte jag att Tommy Hilfiger parfymen sitter som berget och skär sig som satan med Escadas parfym. :arghh:
 
Hämtade ut paket från kicks. I paketet fanns en provparfym och jag tänkte inte så mycket utan sprutade på lite för att lukta. Var sedan tvungen att titta vad i hela friden det var.
Tommy Hilfiger herrparfym. Mjaha, luktade "snubbe" blandat med Axe, Dubbeldusch, något träigt och alkoholiserad gubbe. :wtf:

Duschade lite snabbt och igen utan att tänka satte jag på mig Escadas Sorbetto Rosso. Som luktar vattenmelon och mandarin typ. Nu märkte jag att Tommy Hilfiger parfymen sitter som berget och skär sig som satan med Escadas parfym. :arghh:

Nog för att layering är inne när det gäller pafym men det var väl kanske inte så det var tänkt... :D

Förlåt att jag skrattar men lite kul är det... och verkligen något jag skulle kunna göra och svära över :rofl:
 
Jag älskar sol och värme. Avgudar ☀!

Men det är faktiskt lite skönt med 15 grader och regn. Jag kan alltså sitta i soffan och äta lite ostkrokar och inte göra något produktivt alls idag. Men ge mig ett dygn till, sen kan värmen återvända igen!

Lite så känner jag också :D Har till och med sett en hel film. Minns inte när jag kollade på tvn sist😅
 
Denna kväll alltså!

EF6E77DF-C891-4DFD-996F-E56DFCCF8CD6.jpeg
 
Sonen kunde inte skjuta, det gjorde för ont i axeln, nytt försök på onsdag och sen nästa vecka igen. Styrelsemötet gick väl okej, blir matt på människor som inte tänker själva. Men blir även glad att vi har fått in två energiknippen i styrelsen men önskade att jag inte kände mig så jävla bitter. 🙈 Jag vill att vi ska kunna göra en massa saker men faller tillbaka på "vem ska driva det?" Och misstänker att det ska bli jag. 😔
 
Hmm, mitt knä har svullnat på insidan - där jag slog till det och så fort jag rör på det så är det mer aj och om jag inte håller det på ett visst sätt så aj. Funderar på om jag borde lägga is på det (kanske lite väl sent). Äsch tar några värktabletter till och hoppas att det blir bättre imorgon.
 
Fick för mig att kolla upp en gård som anordnat ridläger tidigare. Tänkte att det vore kul att kolla in deras hemsida men kan för mitt liv inte hitta någon hemsida :crazy:
Inte hjälper det heller att jag
1. Inte minns vad vare sig gården eller ägarna hette.
2. Inte minns exakt var det låg. Antingen i Södermanland eller Östergötland. Nånstans in i skogen.
 
Fick för mig att kolla upp en gård som anordnat ridläger tidigare. Tänkte att det vore kul att kolla in deras hemsida men kan för mitt liv inte hitta någon hemsida :crazy:
Inte hjälper det heller att jag
1. Inte minns vad vare sig gården eller ägarna hette.
2. Inte minns exakt var det låg. Antingen i Södermanland eller Östergötland. Nånstans in i skogen.
Det finns ingen hemsida som samlar alla ridläger då? Om du ser namnet kanske du kan känna igen det, tänker jag?
 
Fick för mig att kolla upp en gård som anordnat ridläger tidigare. Tänkte att det vore kul att kolla in deras hemsida men kan för mitt liv inte hitta någon hemsida :crazy:
Inte hjälper det heller att jag
1. Inte minns vad vare sig gården eller ägarna hette.
2. Inte minns exakt var det låg. Antingen i Södermanland eller Östergötland. Nånstans in i skogen.

Hm..Östergötland och lite in i skogen låter lite som det kanske kan vara Hagens connemarastuteri? 🤔.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 813
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 324
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
91 92 93
Svar
1 841
· Visningar
59 600
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
95 96 97
Svar
1 929
· Visningar
55 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp