Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och fryser med "bara" 29 grader ute idag. Då har det varit varmt om man tycker detta är svalt och skönt. Eller faktiskt tom kyligt! :laugh:

Kompisen i Arizona klagade lite i dag. Det var 49*C dar. :p

Äh, det är inte så långt kvar till jul. Dags för det årliga julbadet! Kan inte vara nyttigt att tvätta sig för ofta...... :p

Neeeeeejjjjj inte prata om jul NU :cautious:
 
Fd. Hyresgästen svarar inte och hyran ska in under dagen. Dom har kontrakt till 1 oktober men flyttade ut i helgen. Jag funderade lite på vad man gör om man inte får in hyran. Då gick jag och bytte lås på logen, där har dom grejer som är värda mer än hyran :devil: så nu kan jag släppa det och känna lugnet!
 
Mäh, en blåsa på tungan. Vet inte om de kan va nått virusrelaterat men har inte halsont eller andra symtom så drog mig ut på en rask promenad; lite motigt o tungt i kroppen men skönt efteråt
🙂
.
 
Det går bra nu! Hade dåligt med frukost hemma, så jag kokade lite ägg för att ta med. Dom lämnade jag hemma.
Kommer till jobbet och mitt passerkort har gett upp. Så jag sitter ute på en bänk i väntan på rätt "vaktmästare" som inte kommit än. Tur att det är sommar :laugh:
Tur att du inte behöver sitta ute här. Blåst, regn och 12 grader "varmt". Eller, ja, vid det här laget har det kanske hunnit krypa upp ett par grader till.....
 
Började jobba innan 7 idag för jag skulle iväg på massage kl 8. Det gjorde jävligt ont och nu känner jag mig överkörd av en buss.... Jaja, hoppas det känns bättre i morgon. Har inte ont i ryggen som jag hade igår iallafall, alltid något :p

Ska jobba lite till nu och ha skypemöte och sen ska jag och maken hämta nya bilen.
 
Det svalare vädret är inte bra för självdisciplinen. Jag sitter fortfarande och äter frukost, men ska snart ge mig ut på en liten springtur med efterföljande bad. Idag är det förhoppningsvis ingen trängsel alls vid bryggan.

Jag också på om jag inte ska att ta på mig badskorna och handskar senare idag och flytta lite sten för att göra strandkanten nedanför huset mer badvänligt.

Men om jag ska hinna göra detta innan regnet kommer så bör jag nog snabba på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 929
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 141
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
69 70 71
Svar
1 402
· Visningar
46 300
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp