Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Screenshot_20200704-090327.jpg

Jag saknar sommaren. Den är definitivt inte här idag.
 
Det är verkligen antingen eller hela tiden. 30 plus eller 12 grader :cautious:

Men eller hur, mutter :cautious:. Fördelen med 12-13 grader är att det är dräglig temperatur på jobbet (vi hade runt 30 grader inomhus..och dåligt med syre på det...). Men varför måste det regna just idag när jag ska vara ute? Ska plocka fram softshelljackan som jag lade undan för några veckor sen.
 
Smuttar på sista morgonkaffet och känner mig löjligt exalterad inför dagen. För första gången på nästan 4 månader ska jag ha vad som känns som en hyfsat normal lördag, nu när saker och ting nu börjat öppna upp här och vi "får" göra saker som vi inte fått göra sedan slutet av mars. Jag ska åka till Ikea (som varit stängt fram till förra veckan), gå en sväng på plantskolan mittemot, handla mat och ikväll ska jag träffa en kompis på ett glas vin eller tre. Ganska alldagliga saker allihop, men såhär i coronatider känns de hur spännande och roliga som helst! :laugh:
 
Så trött på mig själv
Ville ju ha en sån där elkamin som ser ut som en riktig brasa.
Fast den billiga varianten
Tror ni jag kom ihåg att kolla efter en sån när jag var på rusta för en vecka sen
Nej då
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 905
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 138
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
68 69 70
Svar
1 398
· Visningar
45 889
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 865

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp