Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En timmes promenad i skogen med hunden :love:
A4F0A558-1186-4DDE-AA71-05E4A8BC3B21.jpeg
 
Denna dag. Bara träffat galningar.. börjar själv känna mig lätt sinnessjuk. Orkar inte heller med sociala media.

B447EEFC-C7ED-4BC8-A8A0-A70B3B96B73D.jpeg


(Dela gärna detta inlägg om du dessutom ogillar cancer och är emot mobbning)
 
Dessutom haft besök och bra människor runt mig.
Jag är extremt frustrerad på mig själv bitvis. Om två veckor är tanken att ha semester en vecka. Må mitt mående inte vara ett stort jävla hinder i år :rage:
 
Märkligt detta att ju mer det är att göra under en dag desto bättre mår jag.
Idag har jag tagit det lugnt och inser att jag mår skit.
Tror jag sätter på bastun för att svettas ut onödig ångest och hopplösa tankar.

Så är jag också. Har jag fullspäckat schema mår jag mycket bättre än om jag har massa tid över, men samtidigt blir jag mentalt slutkörd av de dagarna med fullt upp så jag behöver "tomma" dagar ibland ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 721
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 305
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
87 88 89
Svar
1 760
· Visningar
57 253
Senast: Aconite
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
85 86 87
Svar
1 739
· Visningar
49 888
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp