Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här måste ju vara bästa VGV-tråden ever! Varje gång jag ser den i flödet så möts jag av pippi till vänster och pippi till höger... :heart

Nåde dig @Septicemia om du byter bort din pippi-avatar :cautious:
Fast jag tror du har fått pippi du med, som jag och @Tranan :angel:
Edit: SORRY :o Det är ju @Scandi som fått pippi OCKSÅ. Vi börjar bli en flock!! 

0a66384eefc2fc727343a901dcf83821.jpg
 
Efter att intn ha ätit nåt på flera dygn (eller snarare kunnat behålla nån mat) så fick jag i mig två tekakor och blodsockret gick banans av chocken, morr

Imorgon ska jag försöka få i mig matlådan de skickade med mig från dialysen. Friska tag.
 
Fick hämta min födelsedagspresent igår som jag fick av sambon 🥰. Vårt första ES-schabraak blev ett Pink Pearl 🤩😍.
Skrittade och klättrade I backen på fältet bakom stallet som omväxling mot den vanliga klätterrundan vilket pållan verkade uppskatta som kändes fin att rida 😍. Har även varit hundvakt hela dagen åt grannarnas härliga voffar och till middag gjorde jag gulaschsoppa som fick småputtra en timme 😋. Så tittade vi på Bytt är bytt :). Nu ska jag med lägga mig vilket sambon och katter redan har gjort; grannarna var bara först förbi och hämtade nyckeln och lämnade med den urmysiga julklappen till mamma jag bad dem köpa med från Ullared 😍 och så fick jag som tack för hjälpen en söt spelande jultomte som ska hängas upp som sitter och sparkar med benen och spelar olika julsånger :love: .
 
Fick hämta min födelsedagspresent igår som jag fick av sambon 🥰. Vårt första ES-schabraak blev ett Pink Pearl 🤩😍.
Skrittade och klättrade I backen på fältet bakom stallet som omväxling mot den vanliga klätterrundan vilket pållan verkade uppskatta som kändes fin att rida 😍. Har även varit hundvakt hela dagen åt grannarnas härliga voffar och till middag gjorde jag gulaschsoppa som fick småputtra en timme 😋. Så tittade vi på Bytt är bytt :). Nu ska jag med lägga mig vilket sambon och katter redan har gjort; grannarna var bara först förbi och hämtade nyckeln och lämnade med den urmysiga julklappen till mamma jag bad dem köpa med från Ullared 😍 och så fick jag som tack för hjälpen en söt spelande jultomte som ska hängas upp som sitter och sparkar med benen och spelar olika julsånger :love: .
Har också det shabraket :love:
 
Vaken och äter frukost. Så galet trött pga fredag och knappt sovit för att ena hunden mår dåligt, behövt ut osv. Känner för att strunta i att ta med fika till kollegorna, men lär väl ångra om jag inte gör det. Det är trots allt min sista dag där nu. Känns lite overkligt. Det är första gången jag slutar på ett ställe där jag faktiskt haft kollegor och jag har aldrig varit på ett ställe så lång tid som på det här jobbet. Det har varit väldigt tydligt nu att många kommer sakna mig massor, men tja, jag har också sagt att jag kan hoppa in som timmis om det inte dyker upp något annat jobb.

Snart, snart helg och semester!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 961
Senast: pepp
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 923
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 722
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 863
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp