Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Reglerbart är viktigt så att man kan ha en ok arbetsställning oavsett längd :) Dammsugning i sig är en ganska kass syssla för ryggen så att dessutom dammsuga i fel arbetsställning är ingen hit! Finns prisvärda dammsugare lite varstans numera, tex Clas Olsson som ngn nämnde :)


Sitter just nu o läser recensioner både här o där och INGEN dammsugare verkar duga åt nån... :p
 
Nu har jag suttit här hemma i fyra timmar, läst produktbeskrivningar, recensioner och vad det nu är och har troligtvis bestämt mig för denna.

Electrolux Ultra Silencer EUSC66-SB, dammsugare
Ljudnivå 64 dB
Aktionsradie 12 m
Sladdlängd 9 m
Teleskopiskt skaft Ja

Bör väl funka...

Om inte vore det ju bra om Ledningen för hemtjänsten gick ut med information till oss klienter som ändå medaplar 2125 kronor i månaden för hjälp (vilket är mer än vad Fatima kostade mig i månaden ;) ), om vad som ska finnas i klienternas städskåp när det gäller trasor, moppar, rengöringsmedel, dammsugare och vad det nu är. För mitt städförråd börjar bli dyrare än jag själv i drift nu...
 
Sambon åkte tidigt för att såga, mulet ute och hästen ska ändå vila pga jakten idag såååå låg kvar och somna om, hur skönt som helst. Blev lång sovmorgon :). Men efter frukosten i lugn och ro drog jag igång musik och satte fart och städade allt; föredrar att städa uppdelat under veckans gång meeen det har ju inte blitt av så fick ta allt på en gång nu och nu får det duga! Lite kaffe på det :).
 
Äter fortfarande frulle, eftersom jag började så sent.
Pluggar på distans så kör 4 rätters frukost och 4 koppar kaffe till pluggandet och sen är jag fan jävligt redo för dagen :D

Jag avslutade frukosten för två timmar sen. Men kaffet... sen dess... är kallt.
 
Nu har jag suttit här hemma i fyra timmar, läst produktbeskrivningar, recensioner och vad det nu är och har troligtvis bestämt mig för denna.

Electrolux Ultra Silencer EUSC66-SB, dammsugare
Ljudnivå 64 dB
Aktionsradie 12 m
Sladdlängd 9 m
Teleskopiskt skaft Ja

Bör väl funka...

Om inte vore det ju bra om Ledningen för hemtjänsten gick ut med information till oss klienter som ändå medaplar 2125 kronor i månaden för hjälp, om vad som ska finnas i klienternas städskåp när det gäller trasor, moppar, rengöringsmedel, dammsugare och vad det nu är. För mitt städförråd börjar bli dyrare än jag själv i drift nu...
Den är bra
Så de får la vara nöjda. Den har långt skaft me
 
Den är bra
Så de får la vara nöjda. Den har långt skaft me

Jo, ett av mina krav är just teleskopskaft. Har inget gigantiskt städskåp, så jag kan inte ha en massa extra inköpta tillbehör efter önskemål. Just nu har jag en bal toapapper står i badrummet på golvet och lyfter upp det i handfatet när jag ska duscha och en bal hushållspapper på golvet i köksvrån... Jättetjusigt. Jag ska försöka tömma en garderob för att få in sånt. Men just nu är kroppen lite si o så. Men det är bara att ta i.
 
Nu har jag suttit här hemma i fyra timmar, läst produktbeskrivningar, recensioner och vad det nu är och har troligtvis bestämt mig för denna.

Electrolux Ultra Silencer EUSC66-SB, dammsugare
Ljudnivå 64 dB
Aktionsradie 12 m
Sladdlängd 9 m
Teleskopiskt skaft Ja

Bör väl funka...

Om inte vore det ju bra om Ledningen för hemtjänsten gick ut med information till oss klienter som ändå medaplar 2125 kronor i månaden för hjälp (vilket är mer än vad Fatima kostade mig i månaden ;) ), om vad som ska finnas i klienternas städskåp när det gäller trasor, moppar, rengöringsmedel, dammsugare och vad det nu är. För mitt städförråd börjar bli dyrare än jag själv i drift nu...

Jag har föregångaren till den här och är supernöjd: https://handla.ica.se/handla/produkt/dammsugare-eusc62-iw-electrolux-id_p_7332543714698

999:- på ICA Maxi just nu :up:
 
Var in på apoteket och kände mig väldigt utstirrad :confused: Både hon i kassan, en på golvet och en annan kund tittade väldigt mycket på mig :confused:
Jag brukar inte känna mig utstirrad bara sådär så är nog inte jag som är paranoid. Men hade inget konstigt på mig eller så heller så ingen aning.

Nu är jag iallafall hemma och ska lägga mig och vila ett tag. Såååå trött.
 
Handlade på Hemköp på vägen hem
Åkte sedan till den lokala akvarie affären för att köpa sand. Men fick nog efter 40 minuters väntan.
Åkte till Jula och köpte en säck blästersand istället, tog 5 min
Köpte ett bord till mitt nya kar på Erikshjälpen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
924
· Visningar
49 306
Senast: mysboll
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 933
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 332
Senast: Marita73
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
12 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp