Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi åkte till hundgården idag igen. Det blev en härlig timme i eftermiddagssolen :love: trots att både A och jag lyckades ramla varsin gång. Jag klev i en grop och stöp på alla fyra, hunden undrade mycket vad jag pysslade med! :D Gjorde inte illa mig iaf. A däremot snubblade på enrot och la sig över en gren och fick en grenstump rätt i revbenen :down: det såg ut att göra rejält ont!
 
1603127246908.png

Målar! ska bli en brosch och två hårspännen.
 
Varit dödstrött idag men inte kunnat sova. La mig tidigt ikväll och tittade på lite film men var för trött. Släppt ut hundarna på en kvällskiss och nu börjar tröttheten gå över. :mad:

Har iaf fått en läkartid på fredag, men det kolliderar med mitt utvärderingssamtal med chefen så jag ska kolla i morgon om vi kan boka om samtalet så jag kan visa upp min fot för läkaren istället. Måste även kolla om det är ok att jag åker kommunalt eller om jag måste köra in till city.
 
Diskuterat och förbi kanske men jag tycker inte du ska skämmas eller känna dig dålig för att bilen inte startade @Fjordfrälst . Jösses, alla kan väl inte ha en plan B på sekunden? Det kan ju ta en stund att lösa och jobbar man dessutom halvtid så blir det ju inte mycket kvar av arbetsdagen... hoppas det löste sig så gott det går med allt idag :heart

Samordnaren verkar definitivt vara på fel plats dessutom...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
937
· Visningar
50 041
Senast: Lilla
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 964
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 371
Senast: Marita73
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
12 883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp